Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 22:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Ja, jeg så godt din hvide Yogo i TV i aftes....
160Hk til 900 Kg, det ma da klart rykke!!
Så jeg kan da godt forstå, at du også er misundelig :lol: :lol: .

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hmm, mener nu iike at ha været på tv, det må ha været en anden. men gid det var min

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Yugo Turbo skrev:
hmm, mener nu iike at ha været på tv, det må ha været en anden. men gid det var min

Nå, så du (heller) ikke indlægget..
Jeg var ellers sikker på, at du vidste alt om den bil!!
Men det er jo nok ikke alle biltunere, som kommer forbi herinde, desværre.
På den ene side kunne det være fedt med et enkelt forum for alle med interesse i tunede biler.
På den anden side sker der så meget rundt omkring i Danmark, at der sikkert ikke ville være plads til det hele på et enkelt forum.
Og det er vel så egentlig OK.. :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Minilars skrev:
ved at det har været bragt på banen før, men se tyskerne.. deres motorveje er dårligere end vores, de kører stærkere end os og alligevelle sker der færere uheld på deres veje...

Men tyskerne er osse bedre til at køre bil, får større bøder og har i det hele taget en helt anden mentalitet når de sidder bag et rat. De har moral i trafikken og viser hensyn. Det er ikk noe vi kan prale af i lille Danmark!!! Jeg har set en med børn i bilen der begyndte at jagte mig efter en sammenfletning i byen. Han troede han havde forkørselsret(påkørselsret) fordi han kørte i yderbanen, men ved en sammenfletning er det nu engang den der er forrest der har forkørselsret!! Også selvom den forreste kun er foran med en kølerhjelmslængde.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
s@g skrev:
Minilars skrev:
ved at det har været bragt på banen før, men se tyskerne.. deres motorveje er dårligere end vores, de kører stærkere end os og alligevelle sker der færere uheld på deres veje...

Men tyskerne er osse bedre til at køre bil, får større bøder og har i det hele taget en helt anden mentalitet når de sidder bag et rat. De har moral i trafikken og viser hensyn. Det er ikk noe vi kan prale af i lille Danmark!!! Jeg har set en med børn i bilen der begyndte at jagte mig efter en sammenfletning i byen. Han troede han havde forkørselsret(påkørselsret) fordi han kørte i yderbanen, men ved en sammenfletning er det nu engang den der er forrest der har forkørselsret!! Også selvom den forreste kun er foran med en kølerhjelmslængde.

ja enig!

ja bilerne er blivet bedre, men det er folk ikke!
nogle tror fordi de har ABS ASP PIS osv.. at de af en eller anden grund er usårlige i trafikken! jeg kører selv over 100km motorvejskørsel hverdag. jeg er af den opfattelse at man kunne forhindre 70% af alle uheld på motorvejen, hvis man kunne få alle til at holde afstand.

jeg køre på et tidspunkt for stærkt når jeg kunne på motorvejen!! jeg var altid forsent på den. Nu står jeg tidligere op og kører afslappet på arbejdet.. og det er billiger i benzin og køre normal.
før i tiden var det ikke usædvanlig at jeg ramte 180km/t på vej nord på helsingør motorvejen kl 7 om morgenen! ik mere!!

Er det bare mig.. eller kører C5 modelerne generalt hurtigere end alle andre! :?
?som om der er ild i bilen eller noget :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

fraguzz skrev:
Er det bare mig.. eller kører C5 modelerne generalt hurtigere end alle andre! :?

Hvis du tænker efter, så er der altid en populær,nyere model rejsebil, gerne billig, som generelt kører alt for hurtigt.....
Dengang Vectra var ny, så var det denne bil, som måtte stå for skud.
Prøv at lægge mærke til chaufføren- nåh nej, ratholderens - påklædning, samt hvad der ellers er i bilen.
Så ved du, at der her er tale om en ganske bestemt del at det danske erhvervliv.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Generelt vil en bedre trafikmoral gavne en del.
Jeg har f.eks. intet imod at lade en hurtigere trafikant komme forbi.
Hvad jeg til gengæld så er, at folk bliver bedre til at orientere sig i de på bilen ab fabrik påmonterede spejle.
Ser at mange ligger og tuller rundt uden at se en der kommer bagfra med en højere hastighed.
Følgelig burde han/hun der kommer bagfra ikke være ved at torpedere forankørende(noget med sikker afstand), men jeg forstår godt tildels hvorfor.
F.eks. danmarks værste billist, der var en der havde glemt at de skulle bruges. Efteruddannelse gavner sku engang imellem.

Ja og tak for sidst yugo meister. Det var go stil... :D

PS: Jeg har ladet mig fortælle i et blad at din dyt har 450hk...

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
transit far... du er imod at køre forstærk.. men mangler en racer til de jyske motorveje??? sorry motoren er solgt og går ud fra at ingen vil købe karossen uden.. men er det ikke lidt dobbelt moralsk??? jeg spør bare???

tænkte lige på at der er vildt mange der har noget imod at køre forstærkt.. de samme folk syntes tilgengæld at det er helt ok at tune sin dyt til det yderst.. fortæl mig drenge.. hvorfor tune sin dyt hvis i syntes der er forkert at køre forstærk.. er det fordi det er sejt at fortælle drengene på tanken at galfen er tunet for 20.000kr og har 200kh ved 1,5 bars ladetryk??

øhh nej siger børnene... det er fordi at så kan man bedre lave en brænder... og det er ikke ulovligt eller hva?? indrømmet.. det slår nok ikke så mange folk ihjel som at testkøre sin nytunede galf fra garagen til den nærmeste tank..

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
Transitfar skrev:
fraguzz skrev:

Hvis du tænker efter, så er der altid en populær,nyere model rejsebil, gerne billig, som generelt kører alt for hurtigt.....
Dengang Vectra var ny, så var det denne bil, som måtte stå for skud.
Prøv at lægge mærke til chaufføren- nåh nej, ratholderens - påklædning, samt hvad der ellers er i bilen.
Så ved du, at der her er tale om en ganske bestemt del at det danske erhvervliv.

:? ja det har du ret i! somregl sælgere! men også tit familier! ligesom at alle de i c5 lige har solgt deres pug 405....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hej!

Citat:
øhh nej siger børnene... det er fordi at så kan man bedre lave en brænder...

Den eneste måde Transitfar kan lave en brænder er hvis hans dæk smøres med konsistensfedt !!!. :mrgreen: :mrgreen:

Nå jeg smutte lige inden "Trans" kommer online igen!.

Hilsen D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time