Centrallås på Opel??????
Redaktør: Moderatorer
-
Henrik L
Centrallås på Opel??????
Davs. jeg har et lille problem. Mit centrallås system på min kadett virker ikke. Det er en gsi 16v fra 90`. Er der nogen som kan sige hvad jeg skal kigge efter af fejl. Evt. fortælle mig hvor styreendheden gemmer sig henne???
Håber i kan hjælpe. Mvh Henrik
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Re: Centrallås på Opel??????
hvis det går helt galt har jeg et sæt til at ligge også et Org.Henrik L skrev:Davs. jeg har et lille problem. Mit centrallås system på min kadett virker ikke. Det er en gsi 16v fra 90`. Er der nogen som kan sige hvad jeg skal kigge efter af fejl. Evt. fortælle mig hvor styreendheden gemmer sig henne???
-
Ford Manden
-
Hald79
- Senior Medlem
- Geografisk sted: midtjylland
- Kontakt:
hey hvad er prisen og hvor i landet ligger det???lyhning skrev:hvis det går helt galt har jeg et sæt til at ligge også et Org.Henrik L skrev:Davs. jeg har et lille problem. Mit centrallås system på min kadett virker ikke. Det er en gsi 16v fra 90`. Er der nogen som kan sige hvad jeg skal kigge efter af fejl. Evt. fortælle mig hvor styreendheden gemmer sig henne???
mvh Jens Hald
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Det ligger på fyn pris ved jeg ikke har du et bud. det er jo også med dørlåse da de jo er også er anderledes til Org c-lås.Hald79 skrev:hey hvad er prisen og hvor i landet ligger det???lyhning skrev:hvis det går helt galt har jeg et sæt til at ligge også et Org.Henrik L skrev:Davs. jeg har et lille problem. Mit centrallås system på min kadett virker ikke. Det er en gsi 16v fra 90`. Er der nogen som kan sige hvad jeg skal kigge efter af fejl. Evt. fortælle mig hvor styreendheden gemmer sig henne???
mvh Jens Hald
-
Hald79
- Senior Medlem
- Geografisk sted: midtjylland
- Kontakt:
-
Ford Manden
-
MC
- Senior Medlem