Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 22:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
G'aften de herre.

Som min overskrift antyder, er min mening om Striben Århus ikke videre positiv - især ikke efter i aften. Jeg forstår bare ikke helt hvordan det gik så galt for folk, for vi havde alt hvad der skulle til.

Vi havde godt vejr (ikke engang lidt vind var der), vi havde tørvejr, vi havde tilmed nogle gutter som havde trukket et par streget til start og slut - som endda også forklarede højt og tydeligt hvordan det skulle køres.

Nu sidder Du måske og tænker - jamen hvad dælen kan man så brokke sig over? Det faktum at folk alligevel ikke forstod en hujende fis og kørte med ~150km/t og mere forbi publikum - der blev generelt bare kørt fuldstændig hjernedødt og uforsvarligt!

Vi var flere der ihærdigt prøvede at få div. biler til at sænke farten osv., men effekten udeblev - desværre!

Jeg håber ikke det skal være sådan tingene skal foregå fremover, for så er Streetrace snart slut i Århus - for der kommer snart nogen alvorligt til skade og jeg er meget bange for det bliver publikum.

Tænk jer nu lidt om inden I kører afsted med hovedet under armen og har et stort behov for at vise jeres bil frem - vi kan altså godt høre den, selvom I ikke kommer forbi for fuld damp.

Hilsen

En meget skuffet og vred tilskuer!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
det er vist et ret generelt billede, det med at der er nogen der ikke kan styre sig... men hvorfor skriver du det lige herinde? kommer alle dem fra århus da her og kigger?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Sputte trængte vel bare til at få luftet sin harme/ærgelse, og det kan jeg da godt forstå.
Jeg tror ikke, det var møntet på nogen herinde, specielt.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Yugo Turbo skrev:
...men hvorfor skriver du det lige herinde?

Har posted det på fire forums og er så naiv, at jeg håber der måske er nogle af de omtalte idioter der læser det og begynder at tænke.

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
@Sputte

Jeg kan sq godt forstå din undren....Synes selv at vi har et lignende problem i Odense...Der bliver godtnok ikke kørt med 150 kmt forbi publikum, men derimod laver enkelte hjulspind lige forbi publi... :roll:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Da jeg kom på striben i kbh om. var der en nar der skulle lave en håndbremsevending.
Det klarede han ikke særligt godt, så jeg selv og 15 andre måtte springe for livet...
Kommer der ikke mere...
Der bliver aldrig kørt race alligevel da panserne kommer inden det sker..:(

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg kan kun sige, at sådan er det også i københavn.... Jeg ved ikk hvor folk gør af hjernen når de kører på striben... Det er udelukkende grøn stue fra børnehaven, der er blevet placeret i en bil, der uheldigvis kan kører... BTW: HVAD EN I HELVEDE LAVER ALT DEN ALCOHOL, HASH OG ANDRE STOFFER BLANDT BILER!!!!!!

Jeg må hellere stoppe nu... jeg bliver så frygtelig sur..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: FYNSLAND
for nogle år siden gik det galt i odense...
det var nu ik li en bil men en motor cykel..
han nedlage vist 11 mennesker og ramte 7 biler før cykelen stoppede..
jeg stod selv ganske tæt på da den cykel kom tilbage .. en af dem der blev ramt væltede over i mig.. og det slags sætter gang i ends tanker..
det kunne ha været mig ??
er det det hele vær ??
selv om man står ganske roligt??
kan man stå et sted hvor man kan se noget uden og være i fare ??
tror jeg ik.. derfor gik der flere år før jeg kom der igen..
og det er stadig et problem
det er mixen af alkohol og dumhed der er skyld i den slags...

kan folk da ik bare tænke en lille smule inden de våger sig ud til den slags ræs ???

det er de få der ødelægger det for de mange..
og det vil det altid værre...

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

det er helt i orden med håndbremse vendinger og hjul spind hvis det forgår på en kontroleret måde LANGT væk fra publikum det ser også bedre ud på afstand men jeg tro bare det er alle steder der er disse problemer og så lægne der er folk der ik kan styrer det og køre ordenlig når man kommer tilbage og forbi dem der står og kigger gå der sku meget lang tid før både politi og politiker vil bare høre på de folk der gerne vil gøre en indsats så man kan få nogle ordenlige steder at drive sin "hobby" ellers må man jo nok til at tage nogle andre midler i brug over for den der ik kan opføre sig ordenlig.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
har selv været med til at pifte en bil hvis ejer var så fuld at vi mente at han ikke skulle køre i bilen, ganske kreativt når man selv skal sige det... det virkede i alt fald! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time