Secret power blowoff
Redaktør: Moderatorer
-
Anders
- Senior Medlem
- Indlæg: 343
- Tilmeldt: 12 sep 2003, 17:12
- Geografisk sted: Esbjerg
Den kan nemt suge fjederen tilbage. nu har jeg pillet sådan nogle skiver der var inden i den så fjederen er blevet løsere. Nu ken den godt luft ud men den er meget meget langsom og det er et langt piiiiiiiifffffffffftttttttttttttttt og det er ikke rat højt. jeg vil ha et hurtigt piiifffttt og det skal være højt meget højt 
Opel kadett 2,0i 16v turbo
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Indlæg: 261
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Anders skrev:Den kan nemt suge fjederen tilbage. nu har jeg pillet sådan nogle skiver der var inden i den så fjederen er blevet løsere. Nu ken den godt luft ud men den er meget meget langsom og det er et langt piiiiiiiifffffffffftttttttttttttttt og det er ikke rat højt. jeg vil ha et hurtigt piiifffttt og det skal være højt meget højt
Så skal du nok skrue op for trykket og vælge en anden BOV.
En gang turbo, altid turbo !
- david
- Mester Medlem
- Indlæg: 502
- Tilmeldt: 13 jan 2004, 10:46
- Geografisk sted: 9000
Du siger at dit hul til bov'en kun er 12 mm. Jeg vil mene at hullet burde være lige så stort som studsen på bov'en.
Hvad kører du med i ladetryk?
Jeg har selv lavet en bov. På den kan jeg ikke selv suge stemplet op. Min bil køre med 0,6 og kan sagtens "skyde". Ved lavt lade tryk reagerer den stadig hurtigt og præcist. Prøv at gøre det hul større=)
Hvad kører du med i ladetryk?
Jeg har selv lavet en bov. På den kan jeg ikke selv suge stemplet op. Min bil køre med 0,6 og kan sagtens "skyde". Ved lavt lade tryk reagerer den stadig hurtigt og præcist. Prøv at gøre det hul større=)
-
Anders
- Senior Medlem
- Indlæg: 343
- Tilmeldt: 12 sep 2003, 17:12
- Geografisk sted: Esbjerg
david skrev:Du siger at dit hul til bov'en kun er 12 mm. Jeg vil mene at hullet burde være lige så stort som studsen på bov'en.
Hvad kører du med i ladetryk?
Jeg har selv lavet en bov. På den kan jeg ikke selv suge stemplet op. Min bil køre med 0,6 og kan sagtens "skyde". Ved lavt lade tryk reagerer den stadig hurtigt og præcist. Prøv at gøre det hul større=)
jeg kører med 1bar. men jeg må prøver at lave det hul størere
Opel kadett 2,0i 16v turbo
-
Martin_pedersen
- Junior Medlem
- Indlæg: 68
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Regstrup
- Kontakt:
- david
- Mester Medlem
- Indlæg: 502
- Tilmeldt: 13 jan 2004, 10:46
- Geografisk sted: 9000
Min fjeder måler Ø50x45. og hvis jeg trykker den sammen på en vægt skal der ca 12 kg til at trykke den i sammen, ikke helt men næsten sammen. Mit stempel er Ø51x20. Stemplet skal vandre 17 for at gå HELT fri af hullerne. Fjederen har jeg taget fra nogle gamle kasserede mekaniske akseltætnnger på arbejdet. Bare skriv hvis der er andet.=)
- Vedhæftede filer
-
- DX330013.JPG (111.27 KiB) Vist 528 gange
Senest rettet af david 24 apr 2004, 22:37, rettet i alt 1 gang.