Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 apr 2025, 03:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hey

Øhh skal alle jyderne og fynboer have deres biler med da?

Et par mennesker kunne lægge biler til, så kunne man fylde dem op, jeg har selv en toptunet 75hk moter, kan skyde i snit 12kml...

Jeg var selv til træffet sidste år, men minglede dog ikk så meget og tog tidligt afsted igen, men jeg kunne godt være frisk til at smutte forbi hvis det var igen..

Jeg er ikk bange for staden og køre til gentofte hver 4. torsdag for at tjekke slæde ud i 3 timer og så hjem igen, så se dog at tøre jeres kleenex befængte øjne en smule af.. :lol:

Kunne være lækkert hvis nogen kunne give en opvisning af Megasquirt som folk er helt vilde med herinde incl mig, og selv ville gerne høre lidt mere om det close up..

Hilsen Martin R

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Martin R skrev:
Hey

Kunne være lækkert hvis nogen kunne give en opvisning af Megasquirt som folk er helt vilde med herinde incl mig, og selv ville gerne høre lidt mere om det close up..

Hilsen Martin R

Jeg tror såmen nok vdet kunne lade sig gøre at finde et par MS biler, det kan næsten bliver svært at undgå!, men ang. placeringen, så ville jeg nu foreslå at det blev lagt "centralt" i DK, feks på fyn et sted.

Der er folk der kommer fra nordjylland, og folk fra københavn, så ligge træffet i københavn vil afgjort udelukke en del nordjyder. Jeg ville gå efter at placere træfstedet således at folk havde nogenlunde lige langt at køre.

Vil vædde på at der er nogle gutter herindefra der kan finde et egnet sted på fyn, hvor vi ikke lige generer naboerne i løbet af fem minutter.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Nu syntes jeg der er en del opbakning om det her... Kunne der måske blive snak om at leje Vandel en lørdag eller en søndag. Ved godt det ikker er helt centralt, men der er jo lige pludselig andre muligheder, og der er garantert ingen naboer der kommer og brokker sig.

Nu har jeg ikke selv nogen erfaring overhovedet med at leje vandel. Men det er der garantert nogen dder har. Så jeg vil gerne vide om det bare er en ide man skal skyde en hvis pil efter, eller om det er noget der er muligt.

8)

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Kongens København
læs det her http://www.storebaelt.dk/www-storebaelt-dk/Privat/Dagsbillet/Dagsbillet.htm
ellers skal det ske en torsdag aften/nat så er det billiger :wink:
http://www.storebaelt.dk/www-storebaelt-dk/Privat/Aftenbillet/Aftenbillet.htm

Titel:
Mester Medlem

Helt klart mener jeg også at placeringen skulle være mere central!!! Vejle/Kolding kanten er vel central, men for at kompencerer for broen kunne man måske rykke til Fyn så... Føler for de stakler der skal over broen dog!

Mht. til at leje Vandel - god ide, men der er jo Peugeot træffene der oppe. Det er i forvejen skide gode arengemanger. Dog kun 2 ras i år som stadig ikke er sikre pga. godkendelser. Det er altså ikke noget man bare lige gør!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Havneren skrev:
Mht. til at leje Vandel - god ide, men der er jo Peugeot træffene der oppe. Det er i forvejen skide gode arengemanger. Dog kun 2 ras i år som stadig ikke er sikre pga. godkendelser. Det er altså ikke noget man bare lige gør!

v/h christian

Kan du ikke lige smide et par links til hvor man kan se noget mere om de Peugeot-træf??
Så kan dem, som har lyst, jo bare tage til Vandel og mødes.
Det kunne da sikkert blive hyggeligt, og jeg ÆÆÆLSKER at se franske biler gå i stykker... :lol:

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Ok så i stedet for at leje Vandel, kan vi jo bare mødes til et a de allerede arangerede træf der. Og så lige lave vores eget lille træf.... Bare lige for at hilse på hinanden.

Titel:
Mester Medlem

Det har et par af os jo faktisk gjort før. Det er nogle ras på Vandel... Det koster 25kr at komme ind og 75kr hvis man også vil have bilen med ind og evt. kører. Så er det bare at kører ind i køen på til stregen. Det er Peogeut klub jylland der arangerer det, men ALLE mærker er velkomne!

Se her:
http://www.peugeotklubjylland.dk/new/index1.htm
Klik der hvor der står "Kalenderen er blevet opdateret".

Dato for ras...
15/5 og igen den 21/8, men godkendelserne er altså ikke i hus endnu!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Moderator

Havneren skrev:
Det har et par af os jo faktisk gjort før. Det er nogle ras på Vandel...

v/h christian

Yep, det er gjort før ;-)

http://www.nmweb.dk/pics/albun45/P9272658

Vi skulle måske aftale at troppe op dernede. Jeg har flere gange erfaret at folk som man godt ville ha hilst på faktisk VAR dernede, men uden man fik hilst, så måske det var en ok ide at bestemme et samlingstidspunkt, og sted dernede. Evt en tlf.kæde man kunne bruge på dagen til at finde folk med....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Alle kan også være med til DHP4, men det er kun Peugeot og citroen der tæller med i Danmarks Hurtigste Peugeot ;-) Jeg møder da op den 1/5 og viser farverne. Mon ikke man kunne luske sig til en god placering

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time