Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 20:09

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 apr 2004, 00:11 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Min bil får for meget benzin ved lave omdrejninger . Den står meget ujevn i tomgang og når jeg køre i lave omdrejninger hopper den helt vildt. Hvad kan det skylles?????
Bilen er en kadett 2,0i 16v pt. uden turbo

Håber i kan hjælpe for det er satme nedtur at køre med :cry:

mvh Anders

_________________
Opel kadett 2,0i 16v turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 apr 2004, 04:37 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2003, 21:59
Indlæg: 304
Geografisk sted: Sønderjylland
prøv og se om slangen mellem luftmåler og spjæld om den er tæt, hvis den er flækket, så kan det gøre at den hopper.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2004, 10:11 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Anders skrev:
Min bil får for meget benzin ved lave omdrejninger . Den står meget ujevn i tomgang og når jeg køre i lave omdrejninger hopper den helt vildt. Hvad kan det skylles?????
Bilen er en kadett 2,0i 16v pt. uden turbo

Håber i kan hjælpe for det er satme nedtur at køre med :cry:

mvh Anders

Nu har du vel skruet dit benzintryk tilbage til de Org 2,5bar.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 apr 2004, 11:37 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Alle slanger er helt tætte har kigget det hele efter. Benzin trykket ligger 2,5bar og stiger til 3,0bar når den får noget gas. alt til turboen er afmont. da den lige har været til syn.
Men det hele skal på i dag igen jeg glæder mig :D

mvh Anders

_________________
Opel kadett 2,0i 16v turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 apr 2004, 16:21 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Tror ikke det hjælper at monterer turboen, da det er i tomgang og ved lav belastning fejlen ligger.
Lige ummidelbart vil jeg mene at fejlen ligger i enten lambdasensoern, eller i kølevandstemp. målerem. Enten stik/ledninger eller selve føleren.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 apr 2004, 18:02 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Jeg har lige mont. turbo på igen. hold da kæft det er utrolig hvad sådan en klump jern kan gøre :shock: Den køre satme lækkert uden den hakker eller noget det er som det skal være.
Men tak for jeres indlæg.

mvh Anders

_________________
Opel kadett 2,0i 16v turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team