Har haft:
1977 Opel Ascona 1.6S med 2.0S motor med to dobbelte 45 mm. Weber DCOE'ere, og Ascona 400 skørtesæt spartlet på - dog ikke skærmkanterne - jeg havde sgu'tte råd til hjul til at fylde de huller ud

. Knald gul...
1969 Opel GT 1.9 De Luxe - senere 2.0S med to dobbelte 45 mm. Webere og Kent Cams 280 graders knast - senere lavet om igen til 2.2 med 2.2 topstykke og de omtalte Webere og Kent knast. For satan da den ku' trække lakridser... er i øvrigt beskret her på sitet under projekter. Den fulgte mine forældres BMW 325i Coupe til jeg løb tør for omdrejninger og gear i 4'eren.
Var også monteret med hårde polyurethan bøsninger, forkortede Koni støddæmpere og 3 sænkningsfjedre (to spiralfjedre bagi - har tværliggende bladfjeder foran) = knald hård...
Rigtig sjov bil som piger synes er sød

- og så har den mere bagageplads end en Corvette "Coke-bottle" som mange sammenligner den med. Det er ikke meget plads - men det er mere

.
1996 Seat Ibiza 1.6 CLX. Fin potte - med Eibach fjedre og Remus var den da lidt Brian - men der var ikke meget skrald i motoren. Overvejede tuning men droppede det fuldstændig da jeg fik monteret 16" fælge på, og jeg kunne få bremserne til at fade efter blot en hård opbremsning. Både tuning og bremseopgradering virkede lidt langt ude - og ingen tuning uden bedre bremser på den bil - det var helt sikkert!
1998 Seat Ibiza 2.0 16V Cupra II. Lidt morfar GTi - men dog ikke som Golf 3 og 4 GTi. Ret kvik - og rigtig god til høj fart på motorvej osv. Dog ikke den store svingæder - men kørte meget fint og sikkert på hjulene - bare lidt kedeligt. En del udstyr - A/C, elruder, elspejle, fartpilot, kørecomputer, og jeg ved ikke hvad - forrige ejer var Seat importøren.
1991 Peugeot 205 Rallye 1.9 - jeg blev træt af dyre biler - koster for meget, og jeg har ikke lyst til at rende og lave alle mulige ændringer på nye biler - det kan jeg ikke rigtig få mig selv til - men jeg savnede at lave mine egne små modifikationer. Så 205'eren blev det - først med GTi motor i - men det stod af, og så valgte jeg bare end alm. Rallye motor. Ikke nogen total raket - men rimelig kvik - og sikke sådan en kan svinge! Det virker sgu' bare. Absolut den morsommeste bil jeg har kørt og haft endnu. Men for den da der var en del problemer med den - dem fik jeg dog efterhånden luget ud i.
Nuværende:
1987 Golf II GTD importeret fra Tyskland. Har langt på arbejde og jeg sparer 1500 kr. om måneden ved at skifte til diesel... seriøse penge....
Jeg bliver mere og glad for den - mere end forventet - i starten bare et fornuftskøb - men jeg synes den er dejlig nem at skrue på - turbodiesel fungerer godt - den er solid - og nogenlunde nydelig. Køredynamisk er den dog - trods sænkning - stadig en død sild...
Men så kan jeg jo afreagere i:
1977 Ford Escort Mk II 1.6 Sport som jeg kører klubrally i. Startede som standard bil, men bliver løbende bygget om. For meget at liste her, se: <http://www.lbrt.dk/>.
Hygge!