Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 23:51

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: DHB kaos...
Jeg tror ikke jeg har set et træf der var så dårligt
lavet som DHB, informationen var extrem dårlig ingen viste
noget som helst.

Og man kan ikke engang sige hvem der var den hurtigest bil
i år, for de udelukkede alle amerikanerne ved at sætte dem
ned til at køre 201 meter og så sige at deres tider ikke
kunne bruges til noget osv...

En af grundene til amerikanerne ikke måtte køre var fordi vi havde
dårlige bremser og de fleste skulle ha trumlebremser...der var måske
en amerikaner som havde det resten har skiver hele vejen rundt....

Der var også en amerikaner der blev stoppet efter første heat
de sagde det var pga af den larmede for meget men den havde
jo gået i gennem teknisk kontrol, jeg tror mere på at de syntes den
var for grim til at være på forsiden på vmax som danmarks hurtigest bil..for den var igang med at vinde... og hvis man tænker på deres show biler de larmede da langt over 100db og fest teltets musik var også over 100db.

Det er så bare min mening total ringe træf specielt for amerikaner klassen...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

En lille copy at det brev jeg har sendt til Vmax.

Hvad gik galt med det her træf, jeg har da aldrig set et så ringe DHB eller andet træf før dette, informationen var extrem ringe
lige meget hvem man talte med så som crew, officals osv var der ingen der kunne svare på noget som helst, og hvad gik galt
med amerikaner klassen? i siger de ikke kunne køre 402 meter pga dårlige bremser??? jeg kan da kun sige at der kun var EN der
havde trumlebremser og var bange for han ikke kunne bremse, og så skal det også gå ud over alle de andre som har skiver hele vejen rundt???

Og når i nu siger at sikkerheden ikke kunne klare at køre 402 meter hvordan kan det så være de andre klasser kunne køre 402?
mange af dem er minste lige så hurtige som amerikanerne, var det fordi i var bange for at ingen ville køre DHB så i skulle give pengene retur? for alle i amerikaner klassen skulle da ha deres penge retur både for spilt tid, bensin, indgang osv...

Og hvad er det for en barnlig opførelse at sige til en der var igang med at vinde DHB at han ikke kunne få lov til at køre pga
at han larmede for meget selv om han har været igennem teknisk kontrol? var bilen for grim til at være på Vmax forside?

Jeg hørte også at amerikaner ikke engang kunne vinde DHB pga man ikke kunne bruge 201 meter tiden til noget som helst...
så har man bare spildt tiden med at tage helt over til DHB..

Man kan heller ikke bare tage hjem uden at blive svinet til at jeres vagter, der var en der ikke kunne holde til alle jeres konstante skiftene regler så han ville tage hjem, han laver en brænder ude ved telt pladsen fair nok det var måske ikke så smart men
det er da ingen grund til at sende 2 officals hen som starter med at svine manden til...og der efter kommer der 2 vagter hen
og siger han ikke skal holde sin gode weekend her på pladsen han kunne godt tage og køre hjem, det var han så også igang med
men vagterne forsatte mens han var igang med at spænde sin vogn fast på sin trailer, de sagde han kunne godt køre med det samme uden at spænde den helt fast det kunne han gøre uden for DHB¨s område.. jeg kan kun sige det er for barnligt.

Man kunne også godt nævne at priserne for maden var for høj, 50kr for et par rundstykker fra netto og en kop kaffe...

Jeg har også hørt at dem der var til DFB ikke engang kunne være inde ved deres biler efter klokken 17:00 så de kunne pudse
bilen op til finalen, de bliver smidt ud af område af provokerene vagter som siger de bare kan tage bilen med ud, men dem det kørte
DHB kunne bare gå ind og kikke som det passede dem...

Jeg håber at få en masse svar på de her områder og ikke bare en eller anden standard mail.

MTM

Jeg er helt enig med MTM, ang de punkter der blir nævnt, det var simpelt hen det dårligste og ringeste DHB der nogen sinde har været afholdt, jeg ved i hvertfald en ting og der er at jeg ikke vil støtte dem næste år.

Lige en ting mere, banen der blev kørt på er alt for smal til at afholde sådan arrangementer(12m bred), den skulle mindst være 20 m bred syntes jeg, så syntes jeg også at publikumshegnet stod alt for tæt på banen, dette af sikkerhedes grunde, langsiden der blev kørt på er 650 meter lang og dvs hvis der blir kørt 402 m er der omkring 200 m at bremse på, det syntes jeg er alt for lidt, jeg stod ved mållinjen på et tidspunkt og lod mærke til at de hurtige biler skulle hurtigt op at stå på bremsen lige efter målstregen for ikke at ryge af helved til i det venstre sving der er for enden af banen.

Så alt i alt et meget dårligt arrangement, jeg syntes ikke det er værd at støtte mere, så heller støtte nogle af dem der arranger streetrace under kontroledere forhold, der er der lidt mere styr på tingene syntes jeg.

Kan KUN give jer fuldstændeligt ret, Ekstremt dårligt træf, det har været langt bedre de sidste par år, hvor Vmax ikke har været arrangør, og siddepladserne var Helt hen i skoven, kun dem som sad på de 4 øverste række kunne se banen, jammen hvad skal jeg sige, kan slet ikke finde ord for så ELENDIGT det var !!!

Håber det var SIDSTE gang Vmax stod for det !!!

Senior Medlem

Geografisk sted: Fyn Odense
det samme gælder her fra LORTE træft
vi havde købt sidepladser og kom så søndag morgen ca 07,30
og stod så ellers bare i kø...............................

ja vi løb næsten over til vor vi "skulde side" ha ha ha
vi kunne side nede foran FEDT
vor vi så DÅRLIGER en dem der havde købt ståpladser

så det ente med at vi måtte gå ud til målstregen for at se noget

så kort sagt:

LORTE TRÆF

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( mvh chr.lunde

Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland, Vordingborg
Kan kun tilslutte mig den negative stemning, der er omkring DHB 2k3!
Total ringe infomation om det med indløsning af sin billet(købt fra billetnet). Stod ved lågen og ventede knap en time før man fik af vide at ens billet skulle indløses et helt andet sted:-(
Noget helt andet som pissede en helt af, var de Mega lange pauser og forsinkelser der var. Hvad fanden ligner det kun at ha' EN ambulance til 10-15T. mennesker:-( - En person bliver dårlig og vi andre skal dermed vente noget der ligner en time før lortet forsætter. Tanken "F**K det lort her" kom flere gange frem.
Dhb 2k2 var ti, hvis ikke hundrede gange bedre end det lort i år.

- Vmax sutter gren-

Så skal i tage til hirtshals istedet for:-D
Der er sku´noget og se på.
http://www.nordsoe-action-day.dk/

Vi ses

Jeg tilslutter mig også troppen, SKOD ............
jeg var kører der ovre , min hjælper og jeg har regnet ud at vi har ca brugt 7-800,- PÅ PØLSER og colaer , og vi kørte så kun i selve bilen men efter teknisk kontrol måtte vi ikke forlade området uden at ryge ud af konkurancen......."vi kom kl 7,30 lørdag, så mogenmad ,middagsmad og aftensmad =PØLSER til en formue......... vi havde regnet med at der i det mindste var et "kører" spise telt så vi havde ikke taget noget mad med ,lørdag kl 9,00 fik vi at vide ALT vand var udsolgt, havde der stået 10 officials på en række og man havde spurgt dem enkeltvis om det samme ? så fik du 10 forskellige svar , hva er det for noget KLAMP... det føltes fandmene som om de havde brugt konceptet "danmarks hurtigste bil " til at få solgt en masse lort til folk, nu kørte jeg selv en skide corolla GT ,hvor 300 eller 400 meter måske ikke spillede en kæmpe rolle men lige frem at love alle kørerne en 1/4 mile , og når så alle kører er inde i folden fortælle dem det kun blir til 201 for amerikanerne det er sgu en penge maskine og så kurt thim den medie ..... , hva fanden er det for noget at lave brænder på kablerne ???????? ,, DET VAR EN 12 ÅRIG KNÆGT DER TJEKKEDE MINE DÆK !!!!!!!!!!!!! hva fanden er det for noget!!!!! det skulle fandmene til bage til VANDEL........ fedt nu har jeg det bedre.......det eneste positive var sgu det arbejde kørerne havde lagt i deres biler....

Medlem
Brugeravatar

Hey allesammen..
Nu var jeg ikke selv derovre, og det kan jeg da se nu var en vellykket disponering!!
Som ULS skriver så er jeg noget mere engageret i de kontrollere streetrace arrangementer. Kan kun give "THUNBS UP" for Legal Streetrace i Holeby, det er der ellers noget ved. Det eneste jeg mener er, at folk skal sgu respekterere sikkerheden dernede, det var der - undskyld udtrykket -en flok perkere der ikke rigitg kunne! De begyndte bare at svine officals til, da de kom hen og sagde, at der ikke blev kørt mere, før de havde flyttet sig tilbage - sådan noget har jeg fanden hyleme ikke en skid respekt for!!
Bare et surt opstød.
Håber der er nogle af jer der kigger derned - mener selv det er et besøg værd.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er enig i al den kritik der er blevet nævnt og har også sendt nedenstående e-mail til V-max. Jeg kan kun opfodre folk til at gøre det samme, så de indser at der er en stor utilfredshed med afviklingen af DHB

Hvordan synes i selv det gik? Aldrig har jeg været med til et så dårligt arrangeret arrangement. De officials der var til stede var de mest ukompetente mennesker jeg længe har mødt. Gider ikke nævne alle de ting jeg synes var noget lort, for så ville jeg aldrig blive færdig. Men jeg er ikke i tvivl om at i nok skal høre det fra andre.

Jeg synes slet ikke at i har magtet at stå for så stort et arrangement. Håber også at i selv har indset det.

Håber i lige kigger lidt på diverse hjemmesider (klub-striben.dk, need4speed.dk, powerpage.dk, diverse bilklubbers hjemmsider ovs.) og læser deres forumer og debat sider, så i kan se at der er general utilfredshed med afviklingen af DHB.

Håber at i tager al kritikken til jer. Hvis det ikke bliver anderledes næste år kan i ihvertfald være sikker på at jeg ikke kommer og spilder mine penge igen. (og jeg er nok ikke den eneste)

Det eneste positive der er at sige om DHB 2003 er at det var fedt at se alt det arbejde kørerne, og for den sags skyld også deltagerne i DFH, havde lagt i deres biler.

Til sidst vil jeg lige stille mit indledende spørgsmål igen:

HVORDAN SYNES I SELV DET GIK?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time