Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 22:43

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2004, 09:27 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
Indlæg: 1320
Geografisk sted: Maribo
Jeg står og skal af sted efter en crx i tyskland, men hvordan virker de tyske regler med prøveplader? (rote nummern ell kurz zeit schildern)
Det er lidt af en hastesag, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig har det redet mindag! :D

_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2004, 13:15 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Mener du skal køre med de tyske prøveplader i Tyskland og så ved grænsen skifte til dine danske plader... Det var hvad min far skulle begge gange han hentede biler i England...
Men spørg på motorkontoret, der ved de det helt sikkert...
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2004, 13:54 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
Indlæg: 1320
Geografisk sted: Maribo
Ved godt at jeg skal køre med tyske til grænsen og så skifte, men hvordan får jeg fat i de tyske plader, og ikke mindst afleveret dem igen, og hvad koster det? :cry:

_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2004, 14:56 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 29 jul 2003, 14:30
Indlæg: 27
Slavteren skrev:
Ved godt at jeg skal køre med tyske til grænsen og så skifte, men hvordan får jeg fat i de tyske plader, og ikke mindst afleveret dem igen, og hvad koster det? :cry:


Da jeg hentede en bil i tyskland, fik jeg sælger til at skaffe nogle plader. Det blev den "gule model" af prøvepladerne, og de skal ikke afleveres igen da der står en udløbsdato på. Jeg har da stadig mine :P

_________________
Low_


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2004, 15:13 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
Slavteren skrev:
Ved godt at jeg skal køre med tyske til grænsen og så skifte, men hvordan får jeg fat i de tyske plader, og ikke mindst afleveret dem igen, og hvad koster det? :cry:


Få tyskeren til at skaffe exportprøveplader til dig. Desværre er de temmelig dyre, 250-300€ så vidt jeg husker. Ellers er der altid muligheden for at den bil du henter måske stadig er indregistreret og så kan du bare køre bilen til grænsen på de originale plader. HUSK dog at afmelde i DK ved at aflevere de tyske plader til destruktion, for tyskeren kan ikke afmelde uden enten pladerne eller de originale papirer.

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 mar 2004, 07:26 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
Indlæg: 1320
Geografisk sted: Maribo
Hatten af, det var sq hurtig ekspedering!
Tak skal i ha alle sammen. :D

_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team