hey sønder.. din bil har standard 136 hk ik? og den har 142 hk nu ik... hvis din co i fuldlast er ca. mellem 7-9 % skulle det være ok så for den hvert fald nok... og din tændning stiller tændningen tilbage, nu ved jeg ikke lige helt præsist hvad en rs køre med men ca 40-30 grader tidligere et skud, lige ledes skal alle dine tryk system tryk, diff tryk, styre tryk være et 100 % ok, det har alt og sige på et k og ke anlæg+ komp selv følgelig... så ville jeg sige dit problem ligger i din knast just.. det er mm vi snakker om.. ved knast just.. skal du købe en måle skive i grader til krumptapen... og en udregnings tabel.. mener den ligger på piper cams eller kent cams hjemme side.. ved enden af udregningen skal du gerne ligge på et tal der siger 102-108 eller 110.. jo højre mere effekt, lav moment.. håber det hjælper dig

forresten ham med map sensoren,, en map sensor giver boksen signal om belastning på motoren, vor efter boksen stiller tændning og benzin efter,, ved et vakuum på ca. -0,5.. og spændning på ca 1,5 og fuldlast uden turbo 0 bar.. ca 4,5.. på nogle biler virker den og som (plumpe) begrænsning.. ved bare ikke på en rs.. god weekend