Montering af MegaSquirt på Fiat Uno Turbo 1,4 (succes)

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#31 Indlæg af duckstar »

Havneren skrev::lol: HEHEHE... Der kan man bare se! Jeg vill have sagt du skulle den anden vej, men der er jo forskel på bilerne så det er bare med at eksperimenterer sig frem til man har en brugbar løsning til sin bil. Tillykke med det Anders :P


Tak tak. Jeg begynder at forstå skidtet bedre og bedre, faktisk uden at have læst hele FAQ'en endnu. Jeg bruger den mere når jeg er tvivl om noget. Indtil videre er helt mit VE table sat sådan op, at den kører fed blanding hele vejen i højt ladetryk og høje omdrejninger, for at undgå huller i stemplerne, men den kører stadig 10 km/l ligesom orig. motorstyringen, så helt galt kan det ikke være. Jeg tror snart den kommer på rullefelt og får finjusteret værdierne..
Vh. Anders
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#32 Indlæg af Havneren »

Ok... Har du et rulle feldt til rådighed?
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#33 Indlæg af duckstar »

nej desværre ikke..
Vh. Anders
Hald79
Senior Medlem
Indlæg: 278
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: midtjylland
Kontakt:

#34 Indlæg af Hald79 »

hej Anders......

Vil du have dit projekt ind på vores hjemmeside (www.boost-it.dk) så andre kan se din megasquirt installation og en beskrivelse af bilen?


MVH Jens Hald
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#35 Indlæg af duckstar »

Muligvis.. når den er "færdig" ;)
Vh. Anders
Besvar