Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 23:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvor køber man et topnøglesæt med toppe i størelser over 32 mm. til billige penge , gerne med 3/4 tom drev , Mvh niels Andersen .

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

hej prøv ABC-værktøj du finder en side her på nettet ...

Harald nyborg har et sæt til rimmelige penge, det er ikke verdens bedste kvalitet, men har da prøvet at bruge det til en drilsk trækaksel, det kunne da holde selvom jeg havde et 1.5m vandrør på skrælden:-O

ja onkel harald har squ sagerne.... doooooo... nej de har tingene til en billig penge. tit og ofte er det oz nok.... koster et helt sæt fra ca 30 til 50 mm ikk en plov så'n ca....!

mvh
Allan

ps. christopher: jeg regner med at købe en motor hos guldhuggeren i højby for 2200 om en måneds tid, så det ku være at vi ku se på nogle sempler når jeg har splittet den ad...!
:-):-)

ATT: Allan
Er der ikke andre muligheder end "guldsmeden" i højby?
Motoren har vel kun gået 50K, ikke ryger og en ejers, af en gammel dame på 80, kun brugt vær 3. søndag (når hun ellers kunne få den ned fra 4. sal):-D
Plejer at være det svar man får, når man spørger på stumper hos dem:-)

Du giver bare et praj når det er tid med maskinen;-)

Senior Medlem

:-)) :-)) ha ha ja og det er sjovt nok alle deres motore der er i fineste stand:-D .......nej hvis man kan undgå det så drop kong hans, han har fået stor heds vanvid

ja jeg synes squ de er lige skudt i låget, kender lidt til frank, og man er da heldig hvis man møder ham i godt humør...! nej den havde nu gået lidt...! men hvor handler i så motorer henne..?? det er vel sådan set lige meget hva den har gået, den skal jo alligevel spilttes ad til atomer hvis den skal gøre sig håb om at ku holde til lidt tryk...!

Att: Dalle, hvilke område er det så du ræser rundt og gør vejene usikre, det lyder som om det er i nærheden når du kender til blødningen frank og tumlingen hans " den STORE" :-P :-P :-P :-P

mvh

Allan

biltema i sverige (helsingborg) eller i næstved har løse toppe og hele sæt i en rimelig kvalitet og til lav pris.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time