nu har jeg siddet og glukket hele denne side ud og jeg kan kun give ret i at de blå gør det de får besked på om det så er at lukke ned for det fordi folk tér sig som "aber" no offense ! men det gør de flere steder
for føste gang var jeg med nede og se race i århus ! ellers har det været andre steder og jeg må ærlig indrømme at folk dernede ikke var som tidlere sagt ubebøvlet og dessideret flabet overfor de blå ! men istedet var flinke og ikke gjorde noget for at pisse dem af ! og de fleste jeg snakkede med og havde det hyggeligt sammen med var der kun for at tjekke de andres biler ud og få forskellige fif til hvad man kunne stille op med sin bil selv jeg fik da nogle idér til hvad jeg kunne gå hen og gøre ved min egen
for det andet !
af BAI : det samme gælder når der nogen fra jeres "klub" der laver hærværk og sviner hele området til. Her i århus er det ikke anderledes.
det kan være det sker engang imellem der ! men sådan opfattede jeg det ikke !! ihvertfald ikke i fredags jeg var bla. en af de første og en af de sidste der smuttede derfra og der var ikke det mindste svineri der i den form ikke kunne fjernes med en hånd !!
men jo !! man burde tage sig lidt sammen og opføre sig ordentligt og specielt overfor dem der har lidt mere at sige en os andre ! så kunne det jo være de ikke var så strikse som andre siger det og måske bare var der for at sikre sig at alt ikke endte i kaos som de andre steder jeg har været !
_________________ Damn den Punto bliver sprød
|