Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 11:23

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
den kan nu nok holde, problemet er jo bare at du vel gerne vil køre mere end 402 meter med den motor... du skal nok lave en del om i motoren før du kan presse den derop i tryk. andre stempler, plejlstænger, og det skal vejes og veje det samme på alle stempler og alle plejlstænger. så skal du nok også ha afbalanceret krumtappen, svinghjul og trykfod i forhold til hinanden. så skal du nok også lige se lidt på at få forstærket trykfoden så koblingen kan overføre kræfterne til gearkassen. 1,5 bar er altså en hel del.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
ja den skulle meget gerne holde længere en 402m, men ville skrue ned for trykket i dagligdagen(hvis jeg kan finde ud af det).
jeg regnede også med at det blev nødvendigt med komplet motorbalancering, ved bare ikke hvad det koster, drejebænks arbejde kan jeg få lavet gratis!
nogen ide om hvilken turbo ville være passende når jeg vil have max hk ved 7500 omd/m, her på siden er skemaet jo lavet til max hk ved 6000omd/m!
mvh

Titel:
1,5bar er meget men min motor kører standard med 0.7 bar, så det burde vel være muligt!?!
mvh mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time