Det hele er faktisk samlet færdigt. Problemet er at jeg kan se at der på slangen på Turboen der går mellem kompresserhuset og actuatoren er sat et T stykkeudtag på med en lille slange.
Efter sigende skulla den tidligere ejer ikke have haft tryk ur i bilen.
Derfor klør' jeg mig lidt i hovedbunden?
Hvad kan den ellers have været brugt til?????
det kan den godt, men jeg ville nu sætte en ventil på så du har bare en anelse tjeck på hvad der sker... slangen til aktuatoren er det tryk turboen har lavet, når så trykket bliver det tryk aktuatoren er lavet til ja så åbner den, alt dette ved du nok gody, men det lille t-stykke er til at få trykket i slangen til aktuatoren til at falde så aktuatoren åbner wastegaten senere og dermed så har du *VUPTI* mere ladetryk... ok billig måde at skrue lidt op i tryk, men det er ikke den bedste måde. blandt andet HKS og BLITZ laver en elektronisk ladetryksstyring, det er en del bedre.