Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 23:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Er der nogle der har erfaring med ovennævnte mærke som de sælger ved Høyer Autodele?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hej

Jeg har lige købt nogle igår - mest fordi mine gamle skiver var blevet skæve og alligevel skal skiftes men også fordi de er på tilbud iøjeblikket.
Jeg har ikke monteret dem endnu, men jeg kan i hvert fald sige at de er meget tungere end alm. standardskiver.

Under alle omstændigheder må det da være en fordel at de er gennemborede - så har de gasser der opstår ved hårde opbremsninger da lidt bedre mulighed for at blive blæst væk.

vh
Christian

En af mine venner har kørt med dem i 1 måned og de bremser bare godt og er ikke blevet skæve af mange hårde opbremsninger. så jo de kan godt andbefales. men jeg har også hørt om et tilfælde med at der røg et stykke af skiven, men den blev også byttet gratis.

Har kørt med dem nu i tre uger. Da de endnu ikke er skæve må det siges at være nogle udemærkede skiver til prisen. Tror dog ikke de kan måle sig med rigtige sportsskiver.

Guttmann........ er det ikke peugoet stylings/tunings firma????

Guttmann er navnet på bremsedele der laves af Imap - automotive products. At det måske også er navnet på tun/style til pug ved jeg ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time