turbo 4 små

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Havneren
Mester Medlem

#21 Indlæg af Havneren »

Jaaa... Jeg var da vidne til at anden gang at corollaen var ude og køre (efter en lapning med en rulle gaffatape) nåede den da 200meter ud før den løb tør for benzin... :oops:

Det løber jo op i 300m så! Så mangler vi bare de sidste 102meter... Så har vi en 1/4mile tid på en 4 mådeders tid. :twisted:

v/h christian
lqs
Mester Medlem

#22 Indlæg af lqs »

det var KUN en HALV RULLE! nu har jeg købt et stykke gummi ( DYRT!) det lykkes vel en skønne dag? MVH. søren
K-FINN
Mester Medlem

#23 Indlæg af K-FINN »

Skulle til at skrive som havneren.Søren du må squ da sørge for benzin.Det er et minumskrav for at du når de 400m. :oops:
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#24 Indlæg af Yugo Turbo »

og du har vel aldrig lavet noget der er gået i fløjten eller hvodan finnie? :lol:
Brap brap brap...
Billede
Havneren
Mester Medlem

#25 Indlæg af Havneren »

Hvem er min ven, der holder med mig "Finn Tolstrup Pedersen", som kender alle sørens dybeste hemmeligheder og fiaskoer (hvis det ikke er det samme)? Var du tilstede under sidste offentigt kendet fiasko?

v/h christian
K-FINN
Mester Medlem

#26 Indlæg af K-FINN »

Ja havner var der ude.ATT yugo det er ikke noget med det at gøre.Men skal bare huske at feje for sin egen dør først. :D .Der er også bare gazzz tror godt søren kan tage det.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Havneren
Mester Medlem

#27 Indlæg af Havneren »

Søren kan tage det... Han er bokser så kan kan godt tage et vildere skulderskub eller benfejning! Hvis det bliver for galt er jeg sikker på at han nok skal begynder at slå fra sig... :lol:
bmwmanden

4 truboer???!!!

#28 Indlæg af bmwmanden »

Hej

Det med de fire turboer lyder ik som en fornuftig ide...du skal tænke på at det er udstødningsgassen der skal drive en turbo, og der skal jo nok en hel del til at skulle kunne drive alle fire turboer. Jeg ville de foreslå noget i retning af en garret TB25 til sådan en motor, men jeg vil i sidste ende nok fraråde at sætte trykladning på den motor, da jeg er rimelig sikker på at den har et rimeligt højt kompressionsforhold >10 tror jeg....men skal du absolut prøve ad så køb hellere et færdigt sæt hvis du kan skaffe det og ikke noget med vanvittige HKS turboer som der er blevet forslået herinde...det nok ik.....
Besvar