Hej!!!
Jeg overvejer et par forskellige tunnings projekter, men her vil jeg gerne havde jeres kyndige vejledning.
Motor 2,0i ohc med bananmanifold, sports filter og udstødning.
Hvilket er disse projekter er bedst og hvad får jeg mest for pengene.
1. Lexmaul indsugningsmanifold. Kan fås til de ca. 5000.
2. Racer katalysator og gennemstrømspotte. Pris ca. 3000.
3. Skarp knast. Men hvor skarp skal den være og hvor meget skal udskiftes? Knasten kan fås til omkring de 1750, men hvor meget skal stilles og udskiftes?
Sikke en masse spørgsmål. Jeg håber der er nogen som gider tage sig tid til at kigge på dem.
Tak for en god hjemmeside.
God jul og godt nytår.
Hvilket projekt er bedst.
Redaktør: Moderatorer
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Indlæg: 931
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
Malibu..
- Medlem
- Indlæg: 158
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 01:16
Hej ... ja jeg har selv tunet en smule på min 2,0i ..
Jeg brugte en 303 kent knast men hvis du skal ha det optimale ud af en knast er det beds´t hvis du fik store ventiler i ..
Men ja en SMT6 piggy back så kan du fjerne din luft mængde måler det ga ca en 10-12 hk på min..
Men jeg kørte med en stage 3 top med 38/45 ventiler og den kent knast 285ml dyser og en piggy det skulle gi ca 170-190 hk ..
Har stadig toppen liggende som er til salg hvis det er
Jeg brugte en 303 kent knast men hvis du skal ha det optimale ud af en knast er det beds´t hvis du fik store ventiler i ..
Men ja en SMT6 piggy back så kan du fjerne din luft mængde måler det ga ca en 10-12 hk på min..
Men jeg kørte med en stage 3 top med 38/45 ventiler og den kent knast 285ml dyser og en piggy det skulle gi ca 170-190 hk ..
Har stadig toppen liggende som er til salg hvis det er