Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 06:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 dec 2003, 17:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
nogen der ved hvad denne vacuum ting af en slags laver i en rekord E II 2.0s med varijet

partsnr. 90 148885

den sidder i slangen til strømfordeleren. men ledningsnettet var pist.

spørger måske dumt, men kan den på nogen måde være der for servostyringens skyld ? har nemlig plukket en servostyring hos huggeren til min egen.


Vedhæftede filer:
1.JPG
1.JPG [ 31.88 KiB | Vist 708 gange ]
2.JPG
2.JPG [ 12.04 KiB | Vist 714 gange ]

_________________
MVH Morten

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2003, 19:09 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2003, 18:15
Indlæg: 379
Geografisk sted: Randers
den skulle vel ikke være til at hæve tomgangen hvis du f.e.k.s.
holder helt stille og drejer hjulene i ydrestiling i tomgang så
hæver den tomgangen så du har flere omdrejninger på pumpen lig
med dere power...

_________________
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 dec 2003, 21:12 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 22:39
Indlæg: 85
Joeh - nu gør jeg godt nok mest i VW. Men den der ligner sådan en vacuum måler der sender signal til et "øko-meter". Men jeg ved ikke om det har været en del af udstyret i en Record...

_________________
Mvh
Morten


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 dec 2003, 21:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
hmm.... ganske godt bud egenligt..

jeg har godt nok econo meter i min, men det er med vacuum i selve metret. men måske man lavede det elektrisk i 82-86 modellen, hvor min er 78-82.

prøver lige at sætte multimeter på den og så "sutte i den" :roll: :roll:

_________________
MVH Morten

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 dec 2003, 21:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
0 ohm uden vacuum. uendeligt (ingen forb.) med vacuum. altså enten eller.

andre bud ??

_________________
MVH Morten

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 dec 2003, 14:43 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 35
Det er et ISC modul. Electronic idle speed control, dvs elektronisk tomgangsregulator. Den sørger for mest effektivt omdrejningstal i tomgang, når der bliver tændt for f eks blæser og bagrude etc. GM indførte den i 1982. Den er forbundet med strømfordeler og tændingsmodul. Er der ikke nogen ledninger til den, så fjern den bare.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team