Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 jun 2025, 12:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
nu har du igen misforstået... men nok om det, det er jo bare min mening... har du mon evt relationer til prorace siden du farer sådan op... hvis ikke du bemærkede det så var de andre der kommer her dagligt enige med mig... :roll:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Yugo.. Tror det er "prorace" der skriver!! en skam vi ikke kan se IP, men det er jo bare at få fat på Cossie eller Lasse, så kan de hurtige give et svar på det..

Sjovt nok er der anonyme bruger der forsvare "prorace" i de forskellige tråde?!? :?: :?:

Titel:
Nope.. komer fra Århus, og har INGEN relationer til DJÆLVEØEN...
Men fair nok, det her forum er sku for sammen spist til mig, synd og en skam, god godt høre administrator om det er tilfældet, a det kun er for de "rigtige" bruger..
For hvis det er tilfældet, så burde i sku laver jer en lille klub, kun for særligt udvalgt...
Så er er VAGCARS sku bedre.. bare min mening...

Mvh Rasmus

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Hvad mener du med rigtige bruger??

Titel:
Rigtigt bruger= medlemer

har fået af vide at når man sm gæst skriver herinde, betyder det intet..
Så derfor er jeg smuttet nu...
Gider ikke spilde min tid herinde.
Ville sku være flov over mine medlemmer hvis jeg var ejer af siden.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Tror ikke der er medlemmer, men Bruger, men det er jo underligt at der pludselig, er så mange der forsvare prorace i div tråde! og de tilfældig ikke er bruger, derfor kunne det være sjovt at se, om disse gæster har den samme IP som prorace..

Og hvis du læser lidt rundt omkring, vil du se, at der er mange der ikke er bruger, men får hjælp og svar, så det med at man ikke betyder noget medmindre man er bruger passer ikke helt! :wink:

God jul :D

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Næstved/DK
Hejsa Drenge

Nu synes jeg det har pis er gået for vidt. :(
Vi lavet en dum fejl med reklamen herinde, og vi fik nogen over nakken på den bekosting, den tager vi til os også er den ikke længer.
Og hvad andre gæster/bruger skriver, kan og vil vi ikke stå til ansvar overfor, lige gyldigt om det er positivt eller negativt.

Håber i kan bære over med vores kedeligt fejltagelse med reklamen

Med venlig hilsen kim/prorace.

www.ProRace.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Øhhhh...... Medlemmer....

Sidst jeg checkede, så var PowerPage ikke en Klub bare et sted på Internettet hvor folk kan købe/Sælge ting via forumet og tale med andre folk med samme interesse for tuning osv osv.

Personligt har jeg ikke noget imod dette indlæg men der er heller ikke nogen grund til at "overfalde" nogen. (Men det burde have være nok at skrive om det ét sted og ikke i alle forum afd.)

Og hvilken IP Gæst/Rasmus har forbliver ukendt for andre end mig, da der ikke er nogen grund til at kaste mere brænde på bålet.

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Det er jo med at benytte sig af den gratis reklame der er i de forskellige forums... men det er nok lige rigeligt at poste under alle fora her og på vagcars...
hvis i er dygtige, ska i nok blive kendt, men hva har i ud over hjemmesiden?? Værksted, butik+?+

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
@ prorace: Prøv evt. at bladre lidt tilbage i "corrado vr6"´s indlæg, dem kan I finde ved at klikke på hans brugernavn.

Så vil Du se, at Jesper også markedsførte sig, da han begyndte at vise sig herinde.
Forskellen er bare, at han ikke råbte op i alle grupperne, men blot gjorde opmærksom på sig selv, når det passede ind i sammenhængen.
Adskillige andre herinde har også noget kørende i baggården, uden at forummet bliver voldspammet af den grund!!

@ Rasmus "gæst" fra Århus: Vi andre, som kommer her jævnligt (mig selv stort set dagligt, da jeg er langtidssygemeldt, så for min skyld kan vi da godt bytte liv!!) finder det faktisk temmelig påfaldende, at en "tilfældig" forbipasserende førstegangsbruger i den grad farer i flint over, at "jævnlige" brugere brokker sig over en opførsel, som VI finder upassende.

Men smæk da endelig med døren når du går, festen bliver jo først rigtig sjov, når dødbiderne er gået hjem.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time