Er der nogle herinde, som har HKS bov på?
Redaktør: Moderatorer
-
A3-Quattro
- Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Er der nogle herinde, som har HKS bov på?
Ville lige høre om der var nogen som ved hvordan den skrue som sidder bag på HKS bov'en skal indstilles...?
-
beamer
- Junior Medlem
- Kontakt:
BOV
Nu har jeg godtnok ikke sådan en BOV selv, men hvis jeg ikke tager meget fejl så er det en skrue der gør at du kan justere stempelet, og derved få en bil med lufemængde måler til at gå ordentligt i tomgang...
men jeg kan tage fejl...
men jeg kan tage fejl...
- Christian Byriel [Peugeot 206HDii]
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Uno turbo.. skrev:HKS'en er så god, at du kan løsne den helt og den åbner IKKE i tomgang..
kommer vel an på fjederen hvis den er blevet slap så er det da ikk sikkert.......
en gammel man sidder inde på et toilet og barbere p...... en pige braser ind og spørger hvad laver du???!!!!....... han svarer:..... ja hvis den ikke vil stå skal den heller ikke ligge blødt....... hehe..
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Uno turbo.. skrev:HKS'en er så god, at du kan løsne den helt og den åbner IKKE i tomgang..
kommer vel an på fjederen hvis den er blevet slap så er det da ikk sikkert.......
en gammel man sidder inde på et toilet og barbere p...... en pige braser ind og spørger hvad laver du???!!!!....... han svarer:..... ja hvis den ikke vil stå skal den heller ikke ligge blødt....... hehe..
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk