?? Roots SC12/16

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
møffe

#11 Indlæg af møffe »

passer dysserne fra en BMW eller VW eller what ewer.på da jeg synte det der med 2 dyser i indsugningen er en hovsaløsning.ikke for at fornærme nogle.men det er ikke det der indgår i mine planer.men det kan da også godt være at 0,25 bar er nok.je mangler bare luft efter 4000 omdr.men hvilke effekt har i fået ud af jeres sierraèr.hk nm og ved hvad tryk.
Laluffe
Nyt Medlem
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11 sep 2003, 21:51
Geografisk sted: vestjylland

#12 Indlæg af Laluffe »

hvis der skal mere benz til så find nogle dyser fra en saab 9000 eller 900 turbo der er 340 cm og så en benz pumpe fra en 900 turbo med manuel sprøjt find ledningen fra den org. pumpe på inde under bilen sæt et relæ på og sæt pumperne i serie og i med dyserne hæv trykket lidt med en trykmåler på fuelrailen, så får den noget at æde :wink: :wink:

ved pt ikke hvad min yder kører stadig lidt ustabil :roll: så har ikke været på rullefelt.
wastegate er for kyllinger!!!!!
den anden

#13 Indlæg af den anden »

den havde 176hk ved 0.45bar men der fik den ikke benz nok så det rigtige tal ville nok være 180hk.

ja der skal også en ekstra pumpe til som laluffe skriver, det org system er ikke til meget :?

Tror du ikke den vil drukne hvis du putter nogle større dyser i det er jo begranset hvor meget den org styring kan regulere ned, og hvis den lige kan klare dem skruer den vel så langt ned for åbnings tiden at de ikke giver mere på toppen alligevel, men prøv vil da gerne høre hvordan det går,køb en ekstra motor for det går altid galt en dag :wink:
møffe

#14 Indlæg af møffe »

jeg er pt ved at prøve på at finde ud af hvordan de gamle turbo sæt var strikket sammen for jeg mener ikke de kørte med tilskudssystemer,jeg kan bare ikke forstå hvorfor at i ikke mener de org dyser ikke kan give nok benz til ca 160 hk.da jeg fik min chippet for to år siden gav (kim bunde som gutten hedder der har chippet min) alt det benz den kunne.og jeg sværger på at det der kom ud lignede noget fra en tunet disesel bil.men jo det skal da prøves.så må det jo bare koste en motor.for kan jeg ikke få det til at køre 100% sælger jeg det igen og så kommer der gasspjælde på i stedet.men jeg vil da gerne høre mere og da også gerne se jeres projekter.
møffe

#15 Indlæg af møffe »

lige nu tænker jeg IDIOT.(det er til mig selv) :idea: :idea: :roll: hvad med dysserne fra en RS2000 eller 2,3 scorpio/galaxy passer de mon ikke over.nå men bare en hurtig kommentar til mig selv.og hvad med escort RS cosworth T25.den med fords egen motorstyring,hvis man ikke kan få benz nok :idea:
møffe

#16 Indlæg af møffe »

hvordan går det med jeres forder er de ved at være justere ind.hvad har i,i moment.
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Indlæg: 591
Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Geografisk sted: Slagelse

#17 Indlæg af Staalanden »

Kontakt WWW.VAE.DK. En af dem dem deroppe har en Sierra med kompresser på. Rykker rimlig godt :D
Laluffe
Nyt Medlem
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11 sep 2003, 21:51
Geografisk sted: vestjylland

#18 Indlæg af Laluffe »

hmmm af H til blev nakket af en opel vectra 2,0 i :cry:

men jeg skruer som en sindsyg , det kniber med benz trykket
wastegate er for kyllinger!!!!!
møffe

#19 Indlæg af møffe »

lavede lige en test i går.jeg har en kammarat der er autoelektriker,og inde på hans arbejde har de en test bænk til generatore hvor vi spændte min kompressor op i.kæft en lyd der kommer fra sådan en satan,og den flytter noget mere luft end jeg lige regnede med.men surt med den der vectra,håber da ikke den var standart.
Besvar