Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 06:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Syntes også v-max er totalt inholdsløst, der intet man sådan seriøst kan bruge til noget, de fortæller faktisk kun hvor imponeret de er over bilen og hvor fed og hurtig den er, ikke noget vi kan bruge til en skid syntes jeg, og når man kigger på bilens data, er den altid fuld af fejl og mangler.

Da jeg er honda mand går jeg meget op i det mærke og ved stortset alt om dem, og hver gang der har været en fed en i bladet, har jeg sku købt det, og begge gange blevet skuffet over v-max´s research de ved absolute ikke skid om de fleste biler og skriver bare noget sådan ca, feks den sidste crx´er der var i en orange en som lignede en frø, de skriver den har 160 hk standard og 0-100 på ca 8,3 og når man så kigger motoren er den sku helt gal, den motor der ligger i er en 125 hk motor og desuden er en 160 hk civic/crx sku noget hurtiger fra 0-100 end de oplyste 8,3 det syntes jeg er til grin og sidst der var en honda i var der sku masser fejl igen, skide ærgligt syntes jeg da v-max kunne være et mega fedt blad, men det virker som om de ikke rigtig gider syntes jeg, kig i deres "garage" bagerst i blader, der er altid en masse gode spørgsmål om tuning, men de skriver bare aldrig et fornuftigt svar man kan bruge til noget, den køre altid på den der citat "syntes du skal overveje dit tuningsprojekt en ekstra gang, da det er ulovligt og aldrig vil blive synet" citat slut, tror personen som skriver ind til v-max udemærket ved at det er ulovligt men afligevel har valgt at gøre det og håber på et godt svar, men bare får slynget sådan noget "lort" i hovedet.

Nå, men nu fik jeg vidst sagt det jeg skulle sige :-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time