Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 16:15

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
245 hk? du er ikke den første der vil ha den op i de effekter, men har ikke lige hørt om nogen der rent faktisk har fået det ud af den lille maskine... har dog hørt om en del der sprang i luften på vej derop... 1,3 liters versionen sku ikke ku tåle ret meget over 1,3 bars tryk. har selv en 1,4 liters udgave i min, så vil meget gerne høre om det hvis du kommer over 210 ÆGTE hk.
husk at skifte dysser, da de originale potentielt kun kan flowe til ca 160 hk... har 4 næsten ubrugte dysser fra en 1,8 A3 T samt dyssebro liggende hvis det sku ha interesse, du skal dog lige lave en anden dyssebro og skaffe en benzintryksregulator.
spændende projekt, glæder mig til at høre mere. 8)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Okay, men målet er den skulle kunne kører fra en BMW 545I. Men kom med nogen forslag så den kan komme til at køre fra sådan en BMW :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Skal du kunne køre fra BMWen i 1/4 mile, 0-100, topfart eller all of the above :wink:

Titel:
1/4 mile.. Såå bare kom med nogen foreslag :twisted:

Titel:
1/4 mile.. Såå bare kom med nogen foreslag :twisted:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
tja jeg kan vel skaffe det meste men skidtet er dyrt. :twisted: Var det noget med at købe de racer stempelringe. dem skal du bruge hvis du vil over 1.3 bar. og du skal vist langt over det.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kan skaffe et anker nede fra havnen af... du kan sømme fast til hans bagklap hvis det er... eejjjj måtte bare lige af med noget pis......

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Bruno må jeg vende tilbage til dig, den skal lige have laves noget andet før vi går til motoren :)
Tinasmartin: Hehe god idé den tror jeg sgu jeg vil bruge,hehe :lol: :lol:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
Uno Turbo skrev:
Bruno må jeg vende tilbage til dig, den skal lige have laves noget andet før vi går til motoren :)
:lol: :lol:

hvad skal du til at lave først?
en af mine venner har en hel del sager til sådan en uno turbo
jeg køre også slev uno turbo 1300.

Titel:
Der skal lige laves noget rust og en mindre frontskade og jaa så skal den lige males, men må jeg vende tilbage til dig :?:
Jeg kunne godt tænke mig at se nogen billeder af din uno bruno. Hvor kan jeg finde billeder af den :?:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time