Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen ordentlig Opel hjemmeside i Denmark ?
Jeg har ledt og ledt men ikke kunne finde en Opel siden der bare er i nærheden af fx Hondaklub.dk
Ikke for at nedgøre de Opel siden der er i Denmark, det er da kanon fedt med en lokal forening, men det kunne da være rart med en landsdækkende, med et par hundrede medlemmer, men det kan da også være den findes og det bare er mig der ikke kan finde den :-/

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Har du prøvet www.opelpower.dk

Yeps, har været der inde, men de tager jo kun medlemmer vis biler allerede er stylet eller tunet.
Og det er jo netop det jeg gerne vil igang med og måske ha lidt gode råd til.
Prøv at hoppe ind på hondaklub.dk, se det er en side der vil noget.

det er en gang pis at skrive.....

du kan blive medlem hvis du vil, du skal ikke have en stylet eller tunet bil for at være med..

du kan få al den hjælp du vil, om det så er hvordan man starter en bil så skal der nok være en der vil hjælpe dig,selvom din bil er en standard bil

spørg og du skal lære, selvfølgelig kræver det at du går ind i forummet i hovedmenuen, som jeg vil sige er noget bedre end hondasiden både i opbygning og design

hilsen en yderst tilfreds bruger af opelpower

Helge

Osse mig, og jeg har da ikke engang nogen af mine 3 Manta`er inde i galleriet.....

Mvh. JH

Medlem
Brugeravatar

Hej.
Jeg synes også det er en ganske fed side, og jeg har da heller ingen billeder af mine 3 Manta A'er i deres galleri :-)) De er altid hjælpsomme inde i forummet, det være sig med gamle Opel'er som min eller nyere biler som Zafira.....

Junior Medlem

Jamen se på min bil.. den er stadig RET standard, men jeg bruger da også opelpower.dk dagligt. Jeg må indrømme jeg synes heller ikke der er helt så meget gang i den side, som man kunne ønske sig, men det er nu den bedste af de Opelsider der er her hjemme. Ellers kan du prøve autoatlas.dk og finde andre Opelsider dér. Men som sagt er de andre ikke så gode som opelpower. Du kan måske hjælpe mig med at lave en ny Opelside? Jeg overvejer at starte min egen. Hvor i landet er du fra??

Skoust

Taget fra tilmeldings siden fra Opelpower.dk

"For at få din bil på siden er der enkelte krav du bedes overholde.

Betingelserne for at få din bil på er at den ikke er standard.

Hvis navnet OpelPower skal passe nogenlunde til siden så indsend kun din bil hvis den har fået lavet lidt styling eller lign.
De få undtagelser herfra er naturligvis hvis din bil fra fabrikken er sjældent i Danmark.

Kan du overholde de få krav? Så skynd dig at udfylde nedenstående formular"

Jeg har selvfølgelig ikke prøvet at tilmelde mig, men ud fra overstående kunne man da godt ledes til at tro, at ens Opel skulle være tunet eller stylet for at være med. :)

Men jeg prøver at tilmelde mig og undskylder hvis jeg har fornærmet dig Helge. Jeg skulle selvfølgelig bare ha spurgt stille og rolig efter om der var nogen der kendte en go Opel side, men fustrationerne over ikke at kunne finde en tog nok lidt overhånd da jeg skrev mit indlæg :)

Jeg har ikke de store planer om at oprette eller være med til at oprette en ny Opel side Skoust, jeg har simpelthen ikke tid. Men ønsker dig da alt held og lykke hvis du føre planen ud i livet :)

det er jo kun hvis du vil have billede på siden af din bil

Yeps det har jeg så siden fundet ud af:-D

Opelpower.dk er sq en rigtig go side.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time