Hvilken biltype er bedst egnet til tuning???
Redaktør: Moderatorer
-
lqs
-
møffe
-
Gæst
Re: Hvilken biltype er bedst egnet til tuning???
Køb en honda!!! et virker! med 200,000 ligende skulle du måske kigge lidt på CRXern fra 92-95!!! så knepper du alt der hedder Golf Og BMW!!
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
En Drag-bike kan ikke engang køre 1/4 mile på under 10 sek. Der snakker vi dog en del hk, på en mc. Så hvis en bil skal gøre det hurtigere, tror jeg vi snakker F1 biler
Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!
Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
-
lancerlot
En RS200 m. 700 hk Kører 0-100 på under 3 sek.
Den Gule Lancer EVO fra Vmax Mener det var 600-700hk 0-100 under 3 sek. og den skulle først justeres op i ladetryk efter artiklen.
Så hvis ikke det er hurtige gade biler så er jeg ret lost.
Jeg vil mene at begge ovenstående biler ville kunne køre 1/4 mile på omkring de 10 sek. Det er jo ikke amrikaner biler på flere tons, men biler med forholdsvis lav vægt og 4x4 (scorer piger
)
eks.
Australien hurtigste Evo kører omkring 9 sek på 1/4 milen
Den Gule Lancer EVO fra Vmax Mener det var 600-700hk 0-100 under 3 sek. og den skulle først justeres op i ladetryk efter artiklen.
Så hvis ikke det er hurtige gade biler så er jeg ret lost.
Jeg vil mene at begge ovenstående biler ville kunne køre 1/4 mile på omkring de 10 sek. Det er jo ikke amrikaner biler på flere tons, men biler med forholdsvis lav vægt og 4x4 (scorer piger
eks.
Australien hurtigste Evo kører omkring 9 sek på 1/4 milen
-
møffe
-
lqs
hvilken bil er bedst til tuning
den gule mitsu fra sverige kører ikke hver dag !! det kan jeg godt love dig ,det er den alt for extremm til !! efter ejeren har fundet ud at det ikke er så let at blive hurtigst i sverige kommer han heller ikke til en dag på stripen!! det ændre dog ikke ved at det er en alt for seriøs bil til v-pop-max
-
Gæst
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:En Drag-bike kan ikke engang køre 1/4 mile på under 10 sek. Der snakker vi dog en del hk, på en mc. Så hvis en bil skal gøre det hurtigere, tror jeg vi snakker F1 biler![]()
Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!
Ifølge denne hjemmeside
http://www.dragbiker.com
kan en dragbike godt køre under 10 sek på 1/4 milen
citere:
R.C.S. SIX
Motor 1000 HK
Cylindre 6
Gear 1
Max. speed ca. 380 km/t
0-100 km/t 1 sek.
0-201 m 4,6 sek (forbedres løbende)
0-402 m 6,8 sek (forbedres løbende)
0-402 m
udgangshastighed ca. 320-340 km/t
Kompressor 2 stk.
Længde 4,8 m
med Wheelbar, en bøjle bagerst der modvirker,
at motorcyklen stejler ved start.
Motor 1400 ccm
Vægt 320 kg
Brændstof
Nitromethan (flydende sprængstof )
Forbrug ca. 13 ltr pr. 400 meter
jeg så ham på vandel da han lige havde købt den, og fået den hjem fra sverige. han kørte ikke på 100% nitro så biken havde kun ca. 700 hk
men den tog omdrejninger så du tror det er løgen.
da de startede den op, det gør de vidst på sprit, lyder den noglelunde "normalt" og efter mekanikern har målt på udstødninger e.t.c flytter Teamet sig tilbage og mekanikkern stiller sig forand cyklen, bukker sig ned og vender hovedet bort, herefter drejer han på en ventil der sidder ved styret, han ligner næsten en der er ved at tænde lunten på en krysantimumbombe med en blæselampe (han ser skidebange ud)
med det samme han har drejet ventilen kan man høre at lyden har ændret sig markant, og når han vrider gashåndtaget stikker alle folk inden for en 20m radius hurtigt fingerne i ørene (hold kæft de topfuelere larmer, og især de hurtig snurrende bikes med deres højfrekvente skingrende )
-
Gæst
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:En Drag-bike kan ikke engang køre 1/4 mile på under 10 sek. Der snakker vi dog en del hk, på en mc. Så hvis en bil skal gøre det hurtigere, tror jeg vi snakker F1 biler![]()
Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl!
Ifølge denne hjemmeside
http://www.dragbiker.com
kan en dragbike godt køre under 10 sek på 1/4 milen
citere:
R.C.S. SIX
Motor 1000 HK
Cylindre 6
Gear 1
Max. speed ca. 380 km/t
0-100 km/t 1 sek.
0-201 m 4,6 sek (forbedres løbende)
0-402 m 6,8 sek (forbedres løbende)
0-402 m
udgangshastighed ca. 320-340 km/t
Kompressor 2 stk.
Længde 4,8 m
med Wheelbar, en bøjle bagerst der modvirker,
at motorcyklen stejler ved start.
Motor 1400 ccm
Vægt 320 kg
Brændstof
Nitromethan (flydende sprængstof )
Forbrug ca. 13 ltr pr. 400 meter
jeg så ham på vandel da han lige havde købt den, og fået den hjem fra sverige. han kørte ikke på 100% nitro så biken havde kun ca. 700 hk
men den tog omdrejninger så du tror det er løgen.
da de startede den op, det gør de vidst på sprit, lyder den noglelunde "normalt" og efter mekanikern har målt på udstødninger e.t.c flytter Teamet sig tilbage og mekanikkern stiller sig forand cyklen, bukker sig ned og vender hovedet bort, herefter drejer han på en ventil der sidder ved styret, han ligner næsten en der er ved at tænde lunten på en krysantimumbombe med en blæselampe (han ser skidebange ud)
med det samme han har drejet ventilen kan man høre at lyden har ændret sig markant, og når han vrider gashåndtaget stikker alle folk inden for en 20m radius hurtigt fingerne i ørene (hold kæft de topfuelere larmer, og især de hurtig snurrende bikes med deres højfrekvente skingrende )
