hvilken mod./årg. er din?
Det er en gsxr750'99 og som sagt født med sprøjt. jeg har ikke testet eller renset dysen, da jeg ikk rigtigt ved noget om dyser!

jeg har haft pillet den af og gloet dumt på dem et par min. og så sat den på igen, da jeg ikke kunne se nogen forskel på den og de andre :-l
er der + og - på sådan en dyse? eller kan jeg bare koble den til bateriet og høre om den klikker som de andre? hvordan rensede du dysen?
kompressionen er sænket med en 2mm tyk kobber pakning under cyl.blokken. ( og en alm.pakning på hver side. ).
jeg har ikke selv lavet arbejdet med at montere møllen. jeg blev kunde hos
www.mc-xpress.com. De laver også kit's til karburator mod.
Det virker ganske fint med karburatorer, man kan dog justere bedre og få få heste mere med sprøjt.
turbo'en behøves dog ikk at være så lille igen, jeg har set væsentlig mindre møller end min. den jeg har er en "swithcer" ( eller sådan noget, den er fra sweiz... det der land, ihvertfald )
jeg har set at der både benyttes gt15 og 28 til gixxer 1000, min er med intern wastegate og kan lade op til ca. 0,9-1bar. men jeg har den pt til 0,6bar, da 0,8-1 bar kan være farligt for toppakningen.
en af de ansatte deroppe ( mc-x ) har en gixxer750 '96 og 200hk på hjulet og 0,8bar ( karburator ). men de ville ikke anbefale mere end 0,6 bar. Det kræver dog lidt længere tid på dynofeltet med karbu'er
se evt.
www.suzukihayabusa.org www.totalkaosperformance.com
for forum for turbo mc'er.