tændrør
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
HenrikGM skrev:mit bedste bud Pas på med mirakelrør.
ja de er ikke alle lige gode hold dig til de originale (ikke nødvendigvist mærke men varme tal)og tilpas derud fra i forhold til din motors tunings grad.....
som henrikGM så pænt skriver pas på du ikke kommer for langt ud (gnistgab/elektrode afstand) du kan eventuelt køre et par timer med dem og så hive dem ud og se om farven er pæn lysebrun som den skal være og ikke hverken sort eller helt hvid men lys brun så har du ramt rigtigt
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
carsten rs t
- Ronnie
- Medlem
- Indlæg: 229
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Glostrup
RØR I svinet!!!
Hejsa!!!
Det bedste rør du overhovedet kan få til en rs turbo er Champion QC59C...
Holder også mellem 20000 og 25000km, hvorimod andre rør skal skiftes hver 5000km.....
Prøvede med NGK8grs i min de virkede også fint så længe man ikke kørte for meget med start og stop, men de holder heller ik så længe!!!
Hilsen Ronnie
Det bedste rør du overhovedet kan få til en rs turbo er Champion QC59C...
Holder også mellem 20000 og 25000km, hvorimod andre rør skal skiftes hver 5000km.....
Prøvede med NGK8grs i min de virkede også fint så længe man ikke kørte for meget med start og stop, men de holder heller ik så længe!!!
Hilsen Ronnie
-
kaj
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kaj skrev:nogen her der kan forklare hvordan man ser på farven på et tændrør at gnistgabet er optimalt?
http://www.powerpage.dk/taending.htm
kig her.........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
kaj
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kaj skrev:kig selv! prøv at forstå hvad du læser! evt. kan du prøve at besvare mit spørgsmål
super kaj kig nu du får både billede med farver tekst og alt hvad mere vil du bede om og der gælder ca. det samme for ukorrekt tændrør som forkert justeret tændrør..... men det kan jo være du har været med til at lave den bil inden nick fik den for der sad forkerte rør i forkerte dysser og så manglede den støvplade som skal side mellem motor og koblingshus så højgears akslen har været spændt ind i krumtappen FLOT skæv krumtap og ny motor den kørte 1000km efter han købte den MEN NU BLIVER DEN SAMLET AF PERSONER DER VED HVAD DE LAVER OG IKKE SÅDAN NOGET KLAM...............
Senest rettet af mh 28 okt 2003, 23:23, rettet i alt 1 gang.
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Carfreak
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 07 okt 2003, 21:15
- Geografisk sted: Horsens
Tak for linket, undskyld jeg blender mig i jeres tråd, men jeg så linket ang. taending og fandt ud af hvorfor min maskine ikke levede op til den lettere modificering. den skulle yde 146hk, men en std. kadett 1.4i kunne jorde mig og forbrændingen var ikke alt for god, men fik skiftet tænrør til nogle der bedre passede på bilen så nu yder den maks igen, skulle også lioge havde justeret blandingen igen men nu bliver jeg da ikke over halet af en kadett 1.4i 
8km/l i en golf 1.8i er vidst ikke helt optimalt