Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 00:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Selv om der måske ikke lige er den store chance for at få vandel kan man da altid undersøge andre muligheder og snakke med de rette personer om mulighed for stats støtte osv.. jeg har skrevet et lille brev til Færdselsstyrelsen og til Trafikministeriet omkring en løsning til gaderace, så som stats støtte osv nu må vi se hvad der sker, for vi kommer ikke nogen vejne ved bare at side bag skærmen og håbe...

Jeg har også tænkt på at få lavet en underskrifts indsamling som man kunne fremlægge til staten og måske på den måde for kastet mere lys på det her område i medierne, jeg har lavet et forum til dette for at se hvor stor interessen er for det.
Forumet kan du finde her:
http://www.mtm-info.dk/forum/index.php

MTM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Jeg kan fortælle at vi i foreningen Legal Streetrace arbejder meget for at få et sted a køre under kontrolerede forhold, vi har faktisk fået lov at afholde 3 Race Day på en flyveplads der ligger ved Holeby på Lolland, vi har afholdt 2 Race Night sidste år med stor succe.

Så vi er nogle der arbejder for på sagen...

Så må der bare se og komme lidt i gang andre steder i landet...

http://www.legal-streetrace.dk

MVH Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...

Det er også det jeg prøver på at få lidt gang i den på det her område, det ville jo være det bedste at få en bane man kunne køre på hver dag om ikke andet så bare fredag og lørdag og på helligdage/ferie, som sagt kommer man ikke nogen vejne med at side og håbe, vi kan lige så godt prøve at gøre noget ved det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time