Kan mine stempler holde

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
ford fan

#31 Indlæg af ford fan »

fornemmer jeg vi tænker det samme/er enige?!!
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#32 Indlæg af mh »

har fuld lidt med på sidelinien ja det må være nogle himmelske propper når man kan dreje af dem uden at røre dem(billedligt talt) ind med nogle pics så er det også nemmere at at få lidt vejledning
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
Spyde
Medlem

#33 Indlæg af Spyde »

sorry kan ikke rigtigt få det til at virke, det med billedet :x
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#34 Indlæg af HenrikGM »

ford fan skrev:fornemmer jeg vi tænker det samme/er enige?!!

Ja det utænkelige kunne godt være sket :-)

Derfor vil jeg også gerne se det stempel. Umiddelbart lyder det som om man har tænkt sig at fjerne al squish.....
SpydeII

#35 Indlæg af SpydeII »

Skal nok se om jeg kan få et billede ind så du/i kan se det :lol:
persimonsen
Nyt Medlem
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

#36 Indlæg af persimonsen »

Er det ikke lettere at montere Bosch Super4, i stedet. Ved godt, de koster formue, men hvis man kan få dem til den pågældende motor. Så burde problemet være næsten løst, eller hvad med Platin tændrør, de skulle tænde mere præcist, har jeg hørt.
ford fan

#37 Indlæg af ford fan »

moses! er det dig med platinkorset???
persimonsen
Nyt Medlem
Kontakt:

#38 Indlæg af persimonsen »

ved ik hvad du mener med platinkorset,
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#39 Indlæg af HenrikGM »

Moses skrev:Er det ikke lettere at montere Bosch Super4, i stedet. Ved godt, de koster formue, men hvis man kan få dem til den pågældende motor. Så burde problemet være næsten løst, eller hvad med Platin tændrør, de skulle tænde mere præcist, har jeg hørt.

Ved godt at nogen har gode erfaringer med disse mirakeltændrør, men spørger du lidt omkring dem der virkeligt jager nogle KW ud (feks svenskerne) så er de mildt sagt ikke så begejstrede for disse bosch rør. De foretrækker NGK til hver en tid. Jeg kører ganske vist selv med dem, men det skyldes at jeg kan få dem billigt til min model, ikke at jeg synes de er bedre. Har ingen hands-on erfaring med andet end NGK.
persimonsen
Nyt Medlem
Kontakt:

#40 Indlæg af persimonsen »

att: HenrikGM
Mit svar, var mere til det der blev skrevet om i starten om at indekserer tændrør. For med Bosch Super4, burde man være tættere man korrekt montering m.h.t. at få elektroden vendt rigtigt. Jeg har ingen erfaring med dem selv, bruger selv de billlige fra Hoyer autodele, også tjekker dem ofte.
Besvar