940turbo har 135 eller 165hk ab fabrik.
Forskellem på de to motorer er WG aktuatoren på de modeller med garrett lader. Koster med andre ord ca 475sek at få 30hk oveni, og mellem os sagt så kniber det lidt at holde 2,3liter m- turbo og intercooler nede på 135hk. Ham der har målt det har vist læst lidt forkert engang i tidernes morgen

, men pyt med det. T&S er godt tilfredse og SB er også, så alt er ok.
strømfordeleren skal flyttes, ellers er det plugnplay. samme blok,top, dog skal du måske have koblingen med. afhænger lidt af din bil. Alle ophæng passer direkte. Feks kan det lade sig gøre at stoppe en 1998 940turbo motor i en amazon hvis du sammensætter de rigtige stumper. Det omvendte kan selvf. også lade sig gøre, skulle een få den sindssyge ide.
Det er ren lego......Volvo er en lego bil. Alt passer sammen. Feks er det ikke et voldsomt stort problem at proppe en S80T6 maskine i en 240....