Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 jun 2025, 23:04

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg
Hjælp jeg mangler en kofanger da min bil døde her til aften i et race flovt.
Nåde ikke at bremse så gik det ind over en kantsten og bagefter ind i en stor brønd der stod jeg inde på en mark med ild i motor rummet. Men fik det heldigvis hurtig slukket. Så hjælp mig hurtigt med en kofanger.

mvh Jesper

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
røvtur.håber du er blevet klogere.det er ok at tabe til en anden bil.bare man kan køre hjem selv.men kik i den blå avis der plejer at være en masse GSI udstyr til salg.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg
God ide. men en flyvende kadett taber aldrig så hellere køre for langt end at tabe til en japser :D

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
nu er jeg ked af at måtte skrive dette, men den er jo helt gal med dig! istedet for nu at sku reparere din bil ku du ha brugt pengene på tun så du ku ta den overbevisende frem for at køre ud i mosen! jeg kører gerne mod andre også hurtigere biler, den slags er for sjov og det er ikke dit liv det gælder... håber du kan se fornuften for uden at svine nogen så er det folk med din holdning der gør vores i forvejen ikke helt lovlige interesse endnu mere farlig!!! :shock:

Titel:
det er ikke tit jeg giver andre ret men ja.det er ok at have travlt, men det er da bedst at komme for sent til sin egen begravelse.håber dit lille uheld var pga mørkt og dårlig vejr.man skal jo tænke på at andre kan komme tilskade ikke kun sig selv.men ingen moral prædikner her. :P

Titel:
Mester Medlem

sådan har jeg det også men det han har gang i der lyder sku lidt for farligt til mig. min bil og jeg følges hjem fra ræs om så vi begge bliver til grin

Titel:
er dog glad for at høre intet skete med føre/passagere eller tilskure.man bliver dog lidt harm over at vi stadig ikke har en bane til legalstreetrace.men nu er året ved at være ovre så nu kan der tunes hele vinteren.jeg har en ven med en BMW 325e30 med en alpina 2.8 der skal have lov til at blive mulet af min gamle sierra GT,håber en kompressor kan gøre det.

Titel:
Mester Medlem

kan kun være enig i at det ku være lækkert med en lovlig bane at køre streetrace på, Meeeeen. hvis politiet ved hvor vi kører og selvom det er lovligt vil de sikkert komme og tage stikprøver på om bilerne er lovlige... de er jo desværre ikke så dumme som de ser ud til. og det fakta tror jeg vil gøre at der stadig er en del der vil samles ulovligt.

Jeg har en kofanger liggende til ovenstaaende med en LILLE bule. Den er koksgraa og ellers helt iorden. Du kan ringe paa 40454150 hvis det har din interesse men foerst fra d 23 da jeg er i udlandet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time