Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 19:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Har vi nogle der er intresseret i at køre et Løb fra skagen til KBH, Med flere kontrol poster under vejs. Løbet vil foregå i al stilhed, det handler blot om at komme først til KBH. Der vil være en penge præmie til vinderen (Det vil kunne betale sig at vinde!!!). Det er som sagt ikke et officielt løb...

Deltagere vil blive opkrævet et beløb ved start.

Skriv kommentare om evt. interesse?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Findes der en side med mere info?

Dette er blot en forespørgsel om der er interesse, der vil selvfølgelig komme meget mere info om emnet... Man skal jo gå lidt stille med dørene....

Ingen der vil tjene 50 kg.

Junior Medlem

Jeg SKAL være med! Men skal også køre det europæiske.

Gider du/i ikke maile til mig når det bliver til noget.

Jeg kender de først 10 som også gerne vil være med.

Mvh. Dean

Det kunne være sjovt :-D

Hader at lyde som sådan en sur negativ narrøv, som skal stoppe al det sjove - dem er der for faen nok af i forvejen :-| - men tror i at det er en god ide med sådan et løb...? Jeg mener - det lyder som et arrangement med svær risiko for ulykker, og derved virkelig dårlig reklame for alle os bil-freaks...

Var det ikke en bedre idé at I deltog i nogle lovlige løb - f.eks. M-prøver (som jeg selv). For gu kunne det være kannon-sjovt at deltage i sådan et løb som I skriver om, men det vil som sagt nok IKKE gavne bil-sporten og os unge med benzin i blodet, hvis der "ryger" et par af os i sådan et løb... :´-(

KOM NU I STEDET OG KØR NOGET M-PRØVE MED OS ANDRE ETABLEREDE MOTORSPORTSFOLK
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Lige et spørgsmål, hvad er m-prøver?

Det er dog det dummeste jeg længe har hørt: "Løbet vil foregå i al stilhed, det handler blot om at komme først til KBH." Det hænger jo slet ikke sammen. Der er ikke noget "stilhed" over at brage fra Skagen til København for at vinde nogle penge.

De er sådan nogle paphoveder som jer der giver dårlig omtale i medier, hvilket i sidste ende går ud over resten af os bil-glade mennesker. Brug i stedet jeres krudt på at køre på etablerede baner under sikre vilkår, for sådan et stunt hjælper hvertfald ikke dem der prøver at få baner til at køre på.

Medlem
Brugeravatar

Att : Hans Ole : M-prøver er manøvreprøver. Hvis man vil køre rally skal man køre et antal manøvreprøver for at få licens til rally. Det kræver vist også licens at køre manvreprøver, men nogle arrangementer er frie, der har lige været 2 der hvor jeg bor. Det er tidskørsel mellem kegler på en bane, under kontrollerede forhold. Man kan selvfølgelig også bare ligge at køre manøvreprøver selvom man ikke har de vilde rallyplaner. Humlen er at man kan køre råddent under ordnede forhold.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time