Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 18:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: bilsyn
hejsa..

min bil blev synet for et år siden da jeg købte den, skal den så først synes om et år.. den er nemlig indregisteret 6 mrd 95.. så hvis det er efter den dato er det jo til sommer engang

mvh

/allan

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: bilsyn
Hej Allan.

Jeg blev snappet i et bilsyn i Ålborg i november sidste år efter at jeg havde ørt galt og fået smadret både for og bagskærm. Vi fik den krøllet ud på plads cirka men der var lidt stritter og diverse lygter var væk eller lappet sammen og på vej hen efter reservedele røg jeg i §78 eftersyn. De truede med bål og brand og klipning af plader men da det eneste de kunne var at kalde den til syn måtte de gøre det. Det er så blevet til at jeg skal til syn inden d. 21/3-2003 og har da også fået synstid til d. 13/3-2003. Hvis bilen godkendes til dette syn skal jeg alligevel ind til syn d. 29/9-2003 da min 1. gang registrering er den dato. Du kan slippe for periodesynet hvis din bil af en eller anden årsag er synet inden for et halvt år tidligere. Så desværre må jeg sige dig at du skal nok ind til syn til sommer efter registrering regelen. :´-( claus pedersen

okay... tak for svaret... det var oz det jeg regnede med og det er helt fint for så venter jeg med turboprojektet til den er synet.... ellers skal man jo skille det mere eller mindre ad.... og det vil være ærgeligt:´-(

Mvh

Allan

Ej hvor surt Claus - lige akkurat 6 dage fra at klare frisag ved næste syn, det er skuda lige til at tude over...:´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-(
Håber for dig at den går let igennem...

Mvh Casper

Efter den renovering for cirka 13.000 kr så tror jeg de skal lede grundigt.
Der er to/tre ting der kan kassere bilen.
1) den ene forlygte har haft en stenslag men er limet/repareret.
2) en vange ser lidt lumsk ud.
3) og ellers kan den kasseres hvis synsmanden vil det.

Hvis de kasserer bilen bliver jeg fuldstændig åndsvag. Fordi de kunne jo ligeså godt have klippet pladerne i Ålborg så og jeg havde kunnet få min drømmebil.

Men så længe jeg har min Fejl Og Reperationer Dagligt (F-O-R-D) så er jeg tilfreds en ford sierra er nu altså en god bil.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time