Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 22:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Barrit
Hej, jeg kommer helt sikkert derud i aften og støtter den måske kommede nye klub, den ide er genial McCoy SPC :lol:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Så mødtes vi. Det var helt tophat syntes jeg. Når man tager det hele i betragtning, syntes jeg at det var en sussces. Vi endte med at være ca. 8 biler og en scooter (min egen for min bil er stadig i pit)
Så nu ved vi at der kommer nogen, så næste gang regner/håber vi med at der møder nogle flere op, det skull jo gerne bliver stort, det kunne nemlig være rigtig fedt.

Køretøjerne i dag spændte fra min egen NRG Scooter, til en gammel pæn Volvo Amasone, over 2 BMW'er, en 306'er, en gejlet 106'er, plus en orange 2CV der var sænket 150 mm, og til sidst men ikke mindst en rigtig pæn Uno Turbo.

Så på torsdag klokken 19, prøver vi igen. Håber at det er starten på noget stort det her :D :D :D

Titel:
Brugeravatar

Hva så kommer der nogen imorgen.

Jeg regner med at komme ved en 19:00 tiden ligesom sidste gang.

Vi ses

McCoy SPC skrev:
Nu er vi nogle stykker der her fra Horsens, der har gået og snakket om at lave en ny bil klub. En klub på tværs a mærkener, en fællesnævner er dog at bilen ikke må være standart, men det er heller ikke svært at overholde det krag for de som kommer her inde.
Så var det jo lige jeg ville høre om der er opbakning for det, det er jo nok mest for dem i området omkring Horsens, Vejle, Odder, Skanderborg, Århus, til at starte med, for det kunne jo være fedt at få hele DK med.

Der er jo noget med at man kan få nogle tildskud og/eller lokaler, hvis man er en forening, og har et hvis antal medlemmer. Så kunne det jo være fedt hvis man kunne leje et værksted for de penge.

Lige nu er det kun ved snakken, men hvis der er opbakning for det, er det da noget vi vil prøve at gå vidre med, og finde ud a noget mere.

Nu må vi se hvor meget det kan blive til........

Hilsen Lau

Hvad så har i fået gang i det ?

Titel:
Brugeravatar

Jeg er derude omkring en 19:00 tiden, og jeg håber da der kommer en masse folk.
Jo flere jo bedre.

Det er somsagt bag ved Kvickly Extra bag skinnerne, foran Zap.

Vi ses derude.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Hey ja der kommer da folk :D

Nu har jeg lige miderlertidig ingen puter da den er stået a :evil: men jeg låner mig frem og så vidre...

Ville lige høre hvordan stemnongen er for at blive ved med at mødes, nu hvor det næsten er mørkt klokken 7??? Jeg er stadig klar, men er der andre der er det???

Vandt jeg ikke over dig "Hr. Orange 2CV" da vi kørte scootre Vs. 2CV???? :D :D :D :D

Titel: hmmm....
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 7160 Aale city
:twisted: Bare vent til jeg for turboen monteret Mc Coy. Så kør jeg sku fra dig. (slået af en scooter :( )

Du har ret det alt hutigt mørkt :idea: , men det er nok de færeste der har tid i weekenden, en gang i ugen. hvad med første søndagmiddag i hver måned? Bare et forslag, andre der har bedre skriv endelig, jo flere jo bedre :) :roll: :o :wink: :( :lol: 8) :D

2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Jeg tænkte mere på at ligge det lidt i vinte hi og så seriøst begynde med noget til foråret. Men vi kan godt finde ud a noget en gang om måneden. Det er bare lige med at huske det, og nu har jeg også min datter hver anden weekend, så der bliver det ikke til det vilde ud over barneraceren (barnevognen)

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Hey nu bliver vi nødt til at mødes i morgen, for nu har jeg fået bilen på gaden, og den køre nogen lunde!!!!

Er der nogen der kommer???? Ved godt at det er lidt sent at lige melde ud med det......

Håber at vi ses i morgen!!!!!!

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Jeg kommer kl. 19, og ham dozer kommer vidst også der

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time