Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 07:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Moderator

Hvor mange herinde fra kommer til Vandel på Lørdag?

Umiddelbart er jeg overbevist om at Hald79,Havneren,Saab-Daniel,en fastnfurious MX3 lookalike kommer måske og jeg kommer helt sikkert selv, men hvor mange andre herinde fra kommer?

Kunne jo være meget int. at hilse på alle de tosser der fyrer time efter time af herinde ;-)

Er let genkendelig. Kig efter en gal kadett og en gammel volvo, sådan umiddelbart i nærheden af hinanden ;-)
Skulle undre mig meget om der ikke er et par stykker på hovedet i kadetten svært bevæbnet med en bærbar.... :D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ville gerne være mødt hele vejen fra sjælland men jeg har ikke fået min nye dyt endnu :cry: :cry: :cry: så jeg melder desværre pas men en anden gang kunne være herre zgæk :wink:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

Jeg regner stærkt med at komme der op... med et par vennner.

"Vi" har min kammeratas Toyota med for håbentligt og jeg satser på også at have min egen bil med. Toyotaen skal ud og kører, jeg ved ikke helt med min egen endnu... Men toyotaen bliver nok også lidt sjovere, hvis det da går bedre denne gang :). Vi skal først ud og kører den ind i morgen (sidste frist).
Larses golf turbo bliver muligvis også klar. Lige nu står den stille med en uheldig "bygningsfejl" i form af en utæt dyssebro.
I øvrigt Henrik, så har jeg lavet hans MS ledningsnet om og nu virker det. Reset fejlen er væk... Jeg har også lavet et nyt ledningsnet til hans tændingssystem, men vi har ikke kunne afprøve om den stadig spiker. Lars kommer ud og laver dyssebroen i morgen. Så måske når han der op, men ikke for at kører siger han...

Dessuden ved jeg at tyskerne kommer... De havde i øvrigt kørt 10,6, mener jeg det var, nede i Holland. Så de hurtige biler er i hvert fald også til stede.

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Kommer måske, men der er lige nogle ting der skal falde på plads først. Men hvis i ser en rød zx'er med 17" bagpå og 15" foran så kom bare hen og hils

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg
kommer

Titel:
det er da en ting man SKAL møde op til.(jeg kommer også) :lol:

Titel:
Moderator

att Havneren.

Var ledningsnettet strikket fuldstændigt anarkistisk sammen??
Jeg har en MS liggende som jeg tester nye opstillinger på, og det kniber gevaligt at jeg kan efterligne konstante resets, uanset hvordan jeg mishandler printet. Men ligger man et nøgent print lige op at en tændspole der trækker ~3cm konstant gnist så går det dog galt ;-)

Dyssebroen er ikke lige det fedeste sted at finde en utæthed....! Alt bliver hurtigt sjasket ind i bensin = potentiale for en solid brand!

Titel:
Mester Medlem

Yeps kommer.Se efter lille gal starlet.Hehe nej han skal ikke køre.Han har solgt kittet han havde på til DHB.Vi ses henrikgm.

Titel: vandel
Jeg kommer også, jeg skal lige ned og se om mit nye NOS anlæg fungere som det skal, sidst kørte je 17.2 det burde kunne gøres bedre med ca. 75-100 hk extra :-)

Titel:
Junior Medlem

Jeg kommer skam også. Dog ikke i gålleren...den får ny udstødning i weekenden, og desuden mangler den en rude, da jeg låste mig selv ude i går :oops:
Det bliver nok med en ven i en Corolla GTi 88' - den kørte også en del til RaceX

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time