Et elelr andet sted har ikke meget melidenhed med den herre i hans BMW, hvis man tuner er det vel en fordel at udersøge et par ting først.
1: Afgift, skal der betales eller skal der ikke betales, spørg hos told og skat.
2: Kan de synes, hvis ikke så glem det, kan det synes skal man mange gange betale afgift at sin bil, de to grunde er derfor jeg opgav mit turbo projekt på min sierra.
3: Snak med dit forsikrings selskab de er dybt idioti ikke at kontakte dem, laver du (gud forbyde det) en døds ulykke og dit forsiikrings selskab finder ud af at din bil ikke var lovlige hænger dupå en kæmpe regning resten af dit liv, det er sgu for dumt, tun op til de 20 % det er som regl lovligt jeg har snakket med mit lokale synssted de vil ikke godkende en turbo men vil tilgengæld godkende den hvis den bliver tunet med knaster og manifold spjældhuse o.s.v. Og få den synet med "konstruktive ændringer" så skulle forsikringen også være iorden. Jeg er godt klar over at de fleste her inden vil sige at jeg er en idiot og at det er kedligt, men det er andet er sgu for dumt
|