efter hvad jeg har kunne finde på forskellige hjemmesider skulle det være en god tuningsbil!!!
mitsubishi eclipse
Redaktør: Moderatorer
-
Laluffe
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: vestjylland
mitsubishi eclipse
hej er der nogen der har erfaringer med den bil eller om der er inreg. nogen i danmark.
efter hvad jeg har kunne finde på forskellige hjemmesider skulle det være en god tuningsbil!!!
wastegate er for kyllinger!!!!!
- Brian SPC
- Medlem
- Geografisk sted: Barrit
- Kontakt:
Sådan kan man nu da vist godt købe herhjemme, jeg har da set nogen få stykker kører rundt med danske plader på, men de var muligvis importeret, men de kan godt ingregistres her i dk. Jeg tror muligvis den er lidt svær at få tunings udstyr til, men så må man jo bare få det sendt hertil over fra USA, det kan jo godt lade sig gøre. Motoren er i hvertfald en meget stærk motor at tune på, det er virkelig godt kram de har lavet der. Jeg mener de yder ca. 150 hk, 2.0 4cyl.
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
www.SPC-Net.dk
-
RWE
eclipse
Her er der lige et link til et firma i USA, som jeg selv bruger da jeg heller ikke rigtig kan finde noget til min Chrysler Neon herhjemme... De er flinke nok, og jeg har altid fået det bestilte
- Men husk at der ryger afgift på :x
www.modernperformance.com
Fra RWE
- Men husk at der ryger afgift på :x
www.modernperformance.com
Fra RWE