Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
ja okay der skal stå 0 - 100 i teksten ovenover, og det med 250.000 det var vidst en mildere overdrivelse da jeg har brugt 110.000 på det færdige projekt hvilket også enkludere et komplet rally g60 skørtesæt, rieger gto skærme. 9x14" mattig fælge, visse dele er også købt brugt til projektet såsom skørte sæt, indsprøjtning.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Jamen hvor er du bare heldig :shock:

Lad os se nogen billeder af svinet :D

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg vil hellere se en film fra kabinen af hvor den først bliver trykket af uden og så med nos... synes dog ikke du skal prøve inden du filmer, vil gerne ha filmen af første gang du gir den kniven med gas på... for os der elsker motorer og teknik bliver det dog nok en gyser i stil med fredag den 13... :wink:

Titel:
Mester Medlem

jeg vil hellere se en film fra kabinen af hvor den først bliver trykket af uden og så med nos... synes dog ikke du skal prøve inden du filmer, vil gerne ha filmen af første gang du gir den kniven med gas på... for os der elsker motorer og teknik bliver det dog nok en gyser i stil med fredag den 13... :wink:

Titel:
Mester Medlem

Titel:
Mester Medlem

hummm...

300hk på en 16V er godt nok ikke særligt flot med 1,9 bars tryk... 20 hk tabt i gearkassen er til gengelt UTROLIGT flot og specielt med en forstærket gearkasse! Jeg selv taber 30-35 hk... Kender en der har 310hk på en 8V med 1.8 bar så vidt jeg husker. Med et ordentligt projekt ville du have de 300hk ved 1 bar ca. Det burde kunne lade sig gøre... Specielt med de omdr du nævner!

300hk og 6,8sek er ligeledes utroligt ringe da jeg kører 6,6sek med kun 198hk også i en golf2.

Hvilke modifiseringer har du lavet for at kunne kører 5,2sek fra 0-100? Jeg kan dårlig stå fast til 6,6 sek. Laver hjulspind til 80kmt på en dårlig dag! Jeg har en temlig højt gearkesse på... og kan kun LIGE runde 100 i andet gear og det med 16". Du kører med 14" og en lavt gearet gearkasse... Dvs. du har enda en gearskift mere. Altså til 3. gear inden du runder 100kmt...

Hvorfor har du valgt at lave bi-turbo??? Og hvor har du placeret dine turboer??? Jeg kunne dårlig få plads til én!

For ikke at lægge skjul på noget tror jeg at du er fuld af løgn! Måske har du rent faktisk en golf 2 med turbo, måske har du bare læst om det... Ved det ikke. Men et eller ander går der altså helt galt her!!! Og hvorfor bi turbo??? Det fatter jeg simpelthen ikke at du har gjort... Har du lavet monteringen selv?

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time