stefan skrev:
Lasse Kristensen skrev:
Hej.
I kan læse mere om det her :
http://www.opeltuners.com/rollerlifters.htmlOg hvis i bruger søgefunktionen i messageboardet kommer der nok en del frem om dette emne da det har været diskuteret livligt derinde

Det er de rullevippere jeg har. Det er egentlig ikke kun de vilde løft jeg er ude efter (selvom det da bliver lidt højere pga. udvekslingen er lidt større især ved løft) men også holdbarhed. Jeg blev træt af de originale arme da de knækkede i ny og næ. Leveringstiden har dog været på ca. 1 år...... De er lidt tungere end de originale vippearme. Jeg kører med en enem H12 knast. Løfteindsatserne osv kan findes her
http://homepage.ntlworld.com/david.jackson17/eng2002_build.htm Henrik er det ikke dig der har den orange ascona b. Hvor kommer du fra i landet ? Det kunne fedt med lidt nye bekendtskaber. Min omgangskreds er ikke lige til gamle opeler faktisk slet ikke til biler....
Næ du....jeg er bange for rust!
Nej, spøg til side så er det ikke mig du tænker på.
Jeg kører 240Turbo, og kommer fra Herning.
Jeg undrer mig lidt over hvad du vil gøre ved den øgede vægt på dit ventilarrangement. Har de ikke lidt problemer med for svagt ventilarrangement o forvejen? Du bøffer selvf. stumperne op, men de stiger jo også i vægt, og vægt er jo fjenden nummer et.
Sætter du så kraftigere fjedre i, eller letter du selve ventilen for at kompensere?