Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Henrikgm

Vil sikkert følge dit råd med den seneste code. Men ang RPM signal ved jeg ikke endnu. Du siger at nogle folk har haft succes med at tappe direkte fra hall giveren med en lille modifikation i printen. Hvilket signal er printent i stand til at tage, uden modifikationer... Induktion oder was??

Nu har Ms 70% af stemmer og smt6 30%

Jeg må til at gå i krig med at suge info i mig om MS..
Har læst det et sted, men kan ikke lige huske det..... hvor var det du kom fra? Om der kunne være tale om en lille demonstration hjemme på bordet. Kan bare huske at du skrev med en anden om det..
Takker.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Antallet af stemmer skal du selv gøre op. Jeg kan ikke montere det for dig, det skal du selv gøre, hvor du kan få andre til at montere de fleste andre anlæg på markedet. Det er helt op til dig selv.

Std signal er taget direkte fra pin1(mener det er det den hedder) på tændspolen. Dette signal kan være støjbefængt, men en ændring til halleffektgiver koster kun 3 minutter og en anden værdi på R10. Se tach modification på MS sitet.

Jeg kommer fra Herning. Du kan bare ringe og sige hvornår du kommer, hvis jeg så også er hjemme kan jeg da vise dig det på skrivebordet.:-)
Kommer du til Vandel d. 23 kan du se det in action i mindst een bil, forhåbentligt et par stykker.

Titel:
Henrikgm

Montering er ingen problemer..
Det er korekt at den hedder pin1, det er signal til omdr. tæller.
jeg kan desværre ikke komme til Vandel, da jeg er stuck i vejle.

Kan du ikke lige remse op hvad det var man fik med, hvis man handler hos dig.
Tak

Titel:
Du får et monteret print, der er testet, og du kan få det se køre på stimulatoren. Du kan vælge den software du vil have, så smider jeg det i processoren for dig, og hvis jeg får en stribe oplysninger om motoren kan jeg "grovindstille" den så du med stor sandsynlighed kan starte motoren direkte.
Der er RS-232 kabel med, og hvis du ikke selv vil/kan downloade softwaren kan jeg nok finde ud af at brænde en cd til dig.

Hardwaren(printet) mangler en kasse, dvs du kan ikke bare smide det i bilen og køre afsted.Der skal laves en kasse til det først. Der er monteringsdele med til printet, dvs silikonegummi til køling af TO-220 husene(udgangstrinene) og 10m afstandsrør til at bære printet på. Men kom og se på det først, så kan du jo snart vurdere om det er noget du har mod på at kaste dig ud i.

Hardwaren er som på B&Gs side, dog modificeret med kraftigere udgange til tomgangsventil og til bensinpumperelæet. Indgangssignalet kan der blive lidt tilpasning på, idet det signal er forskelligt fra bil til bil, men det kan du læse dig til i manualen på nettet.

Bliver det helt galt kan du montewre en ekstra hallgiver på motoren og løse problemet af den vej, men det er sjældent nødvendigt.

Titel:
Henrikgm

Har lige været optaget nogle dage.
Det lyder som en absolut fair pris. jeg er pt. i gang med at regne og samle dele ind. Som det ser ud nu må jeg hellere sætte NS lidt i hold. jeg vil først have alle dele monteret og se på hvad jeg kan finde gøre. Planen er så at jeg vil anskaffe mig en indsugning fra en nyere model saxo med multi point Til den tid hvor der skal gøres mere seriøse sager. Dertil kan jeg jo bruge MS.
Kan vi aftale at jeg kontakter dig via forumet, hvis jeg kommer forbi til en demo eller får lyst og råd til at handle.

Titel:
Du giver blot lyd fra dig. Jeg læser pt så regn ikke med at jeg kan levere fra dag til dag. Inden for en uges tid burde kunne lade sig gøre.

Hvis jeg misser din besked, så må du lige råbe op en ekstra gang.

Titel:
Mester Medlem

humm ja. MS er et godt bud!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time