Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 07:56

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dem har jeg også købt i kvong jeg mener jeg ga 4500 for den.

Lyhning:

Det er den benzin trykregulator Jeg har købt den er ikke god nok til det jeg skal bruge den til. Så jeg er lige ved at spare lidt så jeg kan få den ud aft flyve igen :D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
hejsa igen....

hvad har du gjort ved de gamle stempler. dem der sad i din c20xe før du satte c20let stempler i? er de til salg og isåfald hvad skal de koste?

mvh Jens Hald
jenshald79@hotmail.com

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fyn
Ok, håber du skriver når du får den ud at køre igen, for med den lave comp og hvis du kan give den benz nok kan du komme til at køre med et godt højt tryk, ja så bliver det næste jo nok gearkassen :wink:

Titel:
Hald79: Jeg ved ikke hvad de skal koste sådan nogle???????????

Lyhning: Jeg skal nok skrive når den kommer på banen igen. Så er der jo nok noget andet i vejen du kan hjælpe mig med :D
Men tak for hjælpen.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Hejsa anders....

hvad er dit tlf. nummer så kan vi vel finde ud af noget?????

det kan muligvis godt ske at jeg ligger inde med den benzin tryks regulator du mangler........

du kan bare skrive nummeret til mig på mail........

mvh. Jens Hald
jenshald79@hotmail.com

Titel:
Anders skrev:
Jeg fik af vide at den Kunne klare op til to bars ladetryk der hvor jeg købte den. Den kan næsten ikke monteres forkert.

Men jeg vil lige ringe til ham, jeg har købt den af og høre hvad der er galt.

Hej
Ja der er sandelig nogle af de små jødedrenge der har problemer.
Du tror da ikke det er sådan bare lige at skrue en stor turbo på din motor og så snurre den 3x så godt.
Hele dit tændsystem bliver hårdere belastet, der kræves betydeligt mere, dine tændrør er garanteret nogle flade billige futter. Og benzintilførslen?? når den ikke er vant til turbo, det er jo ikke 5% mere power du hælder på vel, måske forsøger du noget der er for vildt, på luftsiden og benzinen kan ikke følge med, prøv dig konstruktivt frem. har du bankecensor eller kører det bare sådan derudaf. Der kan ske altmuligt fis du ikke regner med. Har du luftmængdemåler, kan dine luftslanger lække under tryk så går det helt galt. din lave km/L kunne tyde på at dit benzinsystem er ude at sejle. Prøv en prof. sådan en fyr finder hurtigt 10 fejl, og så bliver det bestemt bedre.

Titel:
Mange tak for hjælpen :evil:
Da du tilsydenladene ikke aner en skid om hvad det her drejer sig om og hvad type motor der snakkes om så synes jeg du skulle lukke.

Hvis du kun kan brokke dig kan du jo gøre det til konen hvis sådan en nar overhoved har en der kan holde ham ud.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

davs..........

att:..... Viggo

hvad mener du lige helt præcis lige med "jødedrenge"????????

Desuden syntes jeg du skulle undersøge det du skriver om lidt mere inden du udtaler dig så konstruktiv om Anders´s problem.... en opel kadett GSI 16V er født med bankesensor!!!!!

Det kan da godt være at man kan løse problemet ved at sætte bilen hen til en prof..... men det er sku heller ikke billigt.... Anders har forsøgt at løse problemet på en simpel måde, hvilket nok også er skyld i hans problemer den dag idag........men det er vel også derfor der findes et forum som dette.....så man kan få svar/hjælp til sin problemer.......ellers kunne man jo blot lave en liste på siden over profer. der tuner biler......

jeg har selv nydt godt af powerpage og opelpower´s forumer i det jeg selv har bygget turbo på min egen Kadett GSI, så jeg kan kun atter engang sig UNDERSØG DIN SAG INDEN DU UDTALER DIG SÅ KONSTRUKTIV..............Og lad så vær med at svine folk til med at kalde dem jødedrenge..........

Mvh Jens Hald

Titel:
TAk hald79 og dig den anden.

Har lige fået den til at flyve igen. Det var den benzintryks....... der var noget bæ.

Titel:
så har jeg lige været på rullefælt 223Hk og 329NM Men kun 151 på hjulne. Er det normal den taber så meget??????????[/list]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time