Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej.Jeg er den glade ejer af en mazda 323 GTR turbo 4x4,men jeg synes alligevel at den mangler lidt flere heste.Er der nogen der har en god ide eller har nogen tuningsudstyr ligende til sådan en bil? Den har standart ca 215 hk,men mellem 250-300 havde været endnu bedre.
Hvad skal jeg gøre????
Jeg har monteret en justerbar dumpventil og en justerbar turbotryksventil.
På forhånd tak.
Hilsen Bertil

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
en 4x4 har vist kun 180 hk standart.tror jeg nok.

Titel:
Ja ,det tror du,men der er lavet to typer 4x4,den ene er en low power turbo med 185 hk og den jeg har er en high power turbo med 215 hk standart. :)

Mester Medlem

Geografisk sted: Fyn
Hvis du har en justerbar turbotryksventil på er det vel bare at skrue op i tryk,så længe den kan give benzin nok og ikke tændingsbanker, eller hvad mener du?

Titel:
Jo,jeg kan sagtens bare skrue den op,men jeg er lidt i tvivl om den holder til det? Håbede at der måske var nogen der havde en magen til eller kørte rally i en som de blir brugt meget til? har tænkt lidt på at få en chip i den eller en map fueler?

bertil friese skrev:
Hej.Jeg er den glade ejer af en mazda 323 GTR turbo 4x4,men jeg synes alligevel at den mangler lidt flere heste.Er der nogen der har en god ide eller har nogen tuningsudstyr ligende til sådan en bil? Den har standart ca 215 hk,men mellem 250-300 havde været endnu bedre.
Hvad skal jeg gøre????
Jeg har monteret en justerbar dumpventil og en justerbar turbotryksventil.
På forhånd tak.
Hilsen Bertil

Kunne du bruge en komplet motor med alle de rigtige dele,Gems box ca 270hk kørt 600km siden renovering???

Titel:
det er ikke helt utænkeligt,men hvad står sadan en motor til i pris og hvorfor skal du sælge den hvis den kun har kørt 600 km??

Titel:
bertil friese skrev:
det er ikke helt utænkeligt,men hvad står sadan en motor til i pris og hvorfor skal du sælge den hvis den kun har kørt 600 km??

Den stammer fra ægte gr.a rallybil vi købte resterne fra i Østrig,hvor vi brugte en 6 trins gearkasse og andre dele fra til et andet projekt. den indeholder alle de rigtige dele smedede stempler, special krumtap osv, og den er 100% i orden. pris du ved selv hvad bare en rigtig turbo koster!så helt komplet med box 40t incl udstødning mm

Titel:
Senior Medlem

Hej,

Hvis du har en GTR, vil jeg stærkt anbefale dig at snakke med de folk der render rundt hér:
http://autos.groups.yahoo.com/group/323gtr/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time