Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey Gutter.

så kom tiden hvor jeg vil have spjældhuse på min Mazda 323 1.3I Glx fra 94...

Men men men... den har luftmængdemåler... Hvordan gøres det så nemmest? Skal der noget nyt til, eller kan spjældhusene køre uden denne skide måler?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig her...

Mvh Jonas

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: hmmm
Ja du skal bare ha den motor styring der skal bruges til de spjæld hus, så slipper du for luft mængde måleren

Titel: Re: hmmm
sniffer skrev:
Ja du skal bare ha den motor styring der skal bruges til de spjæld hus, så slipper du for luft mængde måleren

Okay, hvor får jeg det, og hvad koster sådan en fætter?

Hvor store spjældhuse skal det være? dobbelt 40 mm må vel være bedst på en 1.3I med 75hk??

Mvh Jonas

Titel:
ja der er jo mange priser på sådanne set det kommer lidt an på hvor meget det skal kunne og ja hvor mange penge du vil bruge..
men spjældhuse 6000kr også ca 6000 til en rimelig motor styring også 3-6000 for at få det kørt ind .. det kan sikkert gøres billigere men det kommer lidt an på hva for en motor styring du kører med standart, for så kan det vist nok lade sig gøre men en SMT6 sammen med din standart box ... SMT6èren koster kun ca 3000 ...

Titel: okay
sniffer skrev:
ja der er jo mange priser på sådanne set det kommer lidt an på hvor meget det skal kunne og ja hvor mange penge du vil bruge..
men spjældhuse 6000kr også ca 6000 til en rimelig motor styring også 3-6000 for at få det kørt ind .. det kan sikkert gøres billigere men det kommer lidt an på hva for en motor styring du kører med standart, for så kan det vist nok lade sig gøre men en SMT6 sammen med din standart box ... SMT6èren koster kun ca 3000 ...

Vildt! Den skal bare kunne køre sammen med en skarpere knast, og komplet sportsudstødning... Så det er jo ikke det helt vilde...

Hvor køber jeg den SMT6? Jeg aner nemlig ikke hvilken indspøjtning der sidder på sådan en fætter... står det på den eller hva?

Mvh Jonas

Titel:
en MST6 kan købes hos www.scantune.dk... har selv kørt med en og ja den kan sammen med en anden knast .. jeg kender ikke så meget til 323 så ved ikke hvad den kører med standart. men personligt ville jeg købe en ordenlig box der passer til de spjæld....
Også få det kørt ind på feldt ja der er ikke helt billigt men så er du også sikker på 20-30 hk + hvad knast og udstødning gir ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time