Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: mf2
hej jeg har en gammel colt turbo men den skal ha noget ekstra brændstof så jeg ville høre om der evt var nogen der havde en de ville sælge hilsen jimi

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: mf2
Hvad årgang er sådan en Colt Turbo?

Mvh Jack

Titel: Re: mf2
det er en 85. noget gammelt noget

Titel:
Jeg har et MF2 tilskudssystem, ca. 7 mdr. gammelt til 2200,-

Titel:
Megasquirt ville kunne levere al den bensin du kunne tænke dig, på præcist det tidspunkt du ønsker og er fuldt programmerbart via en bærbar. Det er open-source, så alt kan du selv ændre som du vil, online mens motoren kører.

Fåes til ~110 US$ i USA, men kan også fåes næsten komplet herhjemme, hvor du selv skal finde en kasse og selv bygge ledningsnet til motoren, hvorefter det er plugnplay. Jeg kan evt bygge dig eet hvis du ikke selv magter det, men det er nu ikke farligt svært hvis man kan svinge en loddekolbe.

Kig på deres hjemmeside.

Titel:
hvor finder man et MS system i DK?

Titel:
Jeg har bygget et par stykker, bla det der sidder på den kadett der er en tråd om for ~en måneds tid siden. Jeg lavede mit eget print,dels for at slippe for US importen, og dels for at få lavet et par ting om, som jeg synes var for svage på det oprindelige MS.

Grundlæggende er der ikke nogen forskel på om du køber det i USA eller jeg laver det til dig, dog skal du selv samle og teste det hvis du importerer det. Rent økonomiskt er der ikke den store forskel, så hvis du selv kan samle det så er der et par hundrede at spare.
Du kan evt maile mig direkte dsl65684@vip.cybercity.dk hvis du er int.

Se evt: http://www.geocities.com/perboddum/megasquirt.html Hvor den sidste og nyeste opdatering med FuelCut er med, hvis man ønsker det.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Hej Henrik

Ville du evt. være interesseret i at sælge et sæt print til sådan en MegaSquirt-fætter ?

/Nolan

Titel:
Mit print er ikke identisk med det originale megasquirt, komponentplacering er ikke den samme, og derfor passer samlevejledningen ikke til mit print. Jeg kunne godt lave en samle vejledning osv. til det, men det vil være vanvittigt at gøre taget i betragtning at du kan købe et komplet kit i USA, lige til at knalde sammen iht vejledningen. Det vil give en syndflod af spørgsmål om hvorfor den vender sådan osv. og det findes der allerede en glimrende forklaring til på MS siden, så det vil være tåbeligt selv at kopiere/ændre det hele til mit printlayout, og tiden der går med det har jeg hellerikke.

Mit tilbud henvender sig til dem der gerne vil have MS, men af een eller anden grund ikke ønsker selv at samle det. Vil man selv samle det kan man ligeså godt købe det i USA. Prismæssigt er der jo ikke den store forskel. Jeg tager 1900 for et færdigt samlet og testet MS, evt "grovprogrammeret" til den bil det skal køre på, så man kan få skidtet startet. Husk det kræver man sætter sig godt ind i hvad man laver, for man kan brænde et stempel med et tryk på en knap, hvis man klumrer rundt i det....Ved man hvad man laver har man 100% kontrol over hvad indsprøjtet foretager sig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time