Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 apr 2025, 03:52

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 02 aug 2003, 13:51 
Der er god kompression på aller cylindre.. men kan jo lige prøve med noget Bell add. Hvilken slags skal det være? For jeg tror ikke jeg får sælgeren ud og heller det på bilen da jeg bor på Bornholm :wink:
Har tænkt lidt på om det kunne være sikringsboksen?! De er jo heller ikke verdens bedst på den årgang....
Mvh Thomas.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 03 aug 2003, 16:40 
jeg mener ikke at sikringsboksen har noget med det at gøre men er ikke 100% sikker.
du skal både bruge den til at hælde i tanken, den til olien, og den til indsugningen.
du skal lige høre sælgeren om det til olien der er nogle ting som er meget vigtige at du overholder.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 04 aug 2003, 21:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
Jeg havde samme problem på min escort .

Problemet løste dog sig selv da toppen valgte at eksplodere på motorvejen :wink: :wink: (firmabil)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 aug 2003, 16:46 
Hvis det er en eller to ventiler der hænger, vil det så også føles som en kraftig t´ændingsudsætter? For sådan føles det med min bil nemlig.
Har før prøvet at køre med Bell Add og det hjalp ikke. men det var også kun det der hedder servicerens og er til tanken.
Håber da ikke også mit problem skal løses med en eksploeret top :? :?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 05 aug 2003, 21:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
rolig nu min ven...... min exploderede ikke derfor, men fordi den fik det for varmt uden at jeg opdagede det en eftermiddag på motorvejen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 aug 2003, 18:33 
Det er ikke mine ventiler det er galt med...
Har snakket med nogle forskellige mekaniker på ford. Og de er helt sikkere på at det ikke er det.
Nogle gange skyder den nemlig også i forrøret. så jeg har meget på fornemelsen at det er en elektrisk fejl.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 09 aug 2003, 20:37 
Er der ikke andre der ved hvad der måske kan være galt med min motor?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 11 aug 2003, 10:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 142
Geografisk sted: Kbh
Forsøg at hive stikket af luftmængdemåleren og start motor og kør en tur.... Hvis den kører fejlfrit, nok bare lidt tøvende og sløv, så er det luftmængde måleren den er gal med....

_________________
Mvh
Claus


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 aug 2003, 12:52 
[inde i luftmængdemåleren er de to tynde metal tråde de kan være beskidte ' prøv at rens det med sprit
men pas på ikke at ødelægge dem


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15 aug 2003, 17:57 
har prøvet at låne en anden luftmægde måler og fejlen var der stadig.
Har også prøvet at rense motoren med bell add. det hjalp heller ikke...Så jeg er lidt meget i vildrede... :? :(


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team