Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 18:07

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej til alle jer !!
Vil bare fortælle folk at der er kommet en styling butik i Brande som gør i alt til Golf 1,2,3 & 4, men kan også skaffe alt muligt til så godt som alle andre bilmærker.
Adressen er: WWW.BIL-DESIGN.DK

Vil bare sige at det er en total flink fyr og kommer i VMAX i en af de næste 3 blade, men tjeck det selv ud for det er billigt og helt sikkert det værd i længden.
Skal lige huske at sige at hans hjemmeside bliver opdateret inden for den næste uge og så er han lige blevet RACELAND forhandler i lille DK.
Han er lige startet op for 3 måneder siden og han er ved at lave et værksted som cirka står klar om små 2 måneder hvor folk kan skrue de dele på som man har købt hos ham.
en kammerat og jeg var oppe hos ham idag og snakkede med ham i 2 timer inden vi kørte og han er ikke typen som bare er ude på at sælge noget og så videre til næste kunde, men er istedet rigtig flink og hjælpsom til at råde og vejlede.
Han har en Golf 1 1,6 gti til salg, så har han en golf 2 med en 1,9 benzin motor med weber og sidst men ikke mindst en Golf 2 GTI G60 med min.230 hk som en slags demo bil og han havde den med nede til DHB 2003 lørdag men kunne ikke få bid til at få nogle gode tider så det blev droppet.
Det var bare lige en lille lang nyhed fra mig til jer 8)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: falster/KBH SV
kanon fed side!!! er igang med min g1`er og skal da helt klart et smut forbi ham!!!! hvor ligger brande :lol: ???

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
IHH ja hvor fantastisk man skal registrere sig for at få lov at kigge med. :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time