Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
:) :) --------------------------------------------------------------------------------
Jeg står pt og er igang med at bygge en e30 320i om til folkerace, og har nu fået et lille problem. det er rat låsen hvordan i hulen får men den ud,? har prøvet med lidt semi biltyvs tricks men de fik den bare til at gå i retlås heletiden, ;( øv øv , har pillet hele låse cylndreren, altså der hvor nøglen går ind i af der er en lille tap, hvis man holder den oppe kan man styre;) men det går jo ikke når vi skal kører race
vis jeg ikke finder ud af det tager jeg vinkel sliberen og skærer lortet af, og finde ud af et eller andet ,, derfor håber jeg at der er nogen der ved hvordan man tager sådan en af

pfh tak Bjørn

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: låsen
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hey lidt hjælp til at afmont. sådan en fætter der sidder en lille skrue på sidden af den og holder den fast ud med den og så sætter du nøglen i og trækker den ud piece of cake tager 10min........ :lol: :lol: :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time