Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ATT: Sniffer
Ved du noget om torsionssænkning af en alfa 75?
Jeg er måske så heldig, at du ved hvor man kan få lidt kraftigere torsionsstænger? Jeg vil nemlig gerne have sænket min 75'er 3 cm(ca.) foran, da den er sænket bagi. Kan du samtidig anbefale nogle GODE støddæmpere? Jeg overvejer MEGET gule Koni, men har hørt at de let bliver utætte og at indstillingen er meget ustabil (altså skal justeres TIT!)..??

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hey..
Ja det kan du godt få men ville selv monterer v6er stænger .. man kan godt nok få nogle mener de er 30 mm men de skal laves på bestilling ved et mener tysk firma og de er ikke billige..
Jeg købte selv koni til min og kan skaffe dem billigt, jeg har ikke selv haft problemer med mine ...

Kunne du evt. hjælpe mig med at sænke den med V6 torsionsstænger??
Ved godt at intet i livet kommer gratis så....:-D Bare hvis du ville afse en søndag(f.eks.) til at lege lide med en 75'er???

Det kunne vi godt finde ud af

Titel:
Hvor mange (og hvilke) dele skal man bruge for at skifte til V6 torsionsstænger..? :?:

Tror forresten, at mit ene hjulleje er gået, så måske jeg kunne lokke dig til at skifte det.. Vil da gerne give en Carlsberg for det.. eller 2. :P
Ellers må du jo finde på en passende betaling (ER DOG IKKE TIL MANDESEX!! :twisted: )

Titel:
Hej nej der skal ikke andet til for at skifte dem ...
Hvad er det for et leje for-bag
Er ikke til (mande sex)

Titel:
Jeg er 99% sikker på,at det er et forhjulsleje. Jeg fik skiftet det ene forhjulsleje på autoriseret værksted i decembers, så jeg er ret sikker på, at det er det modsatte.. ved ellers ikke hvad det kan være der "larmer" så meget når man køre???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time