Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior Medlem

Hvor skal slange fra wastegaten hen, skal den før eller efter spjældhuset. og hvordan virker aktuatoren egentlig.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

På kompressorhuset på møllen:-)

Hvad turbo er, ja det er en Garret, men der findes sq mange slags.. Men den ihvertilfald sidde på truk siden, mod din indsugning..

Junior Medlem

Det er en GT20 turbo. Det kan godt være at husker forkert fra sidste gang jeg havde en turbo mellem mine hænder. Men på min GT20 står wastegaten åben i stilstand skal den det:-O . Jeg kan godt få den til at lukke men kun ved at sætte vakum på aktuatoren.(ikke ret meget vakum) jeg har ikke prøvet at sætte tryk på endnu da mit udstyr ligge andetsteds.

ØHmmmmm stå den åben i stilstand.... det budre den ikke gøre, ved da de turbo vi plejer at bruge,(T25), de er lukket, hvor gammel er den turbo, altså hvad har den kørt, for det kunne godt tyde på en ny acorator er løsningen..... kender ikke til så meget til de ct20. men den lukker jo bare udstødnings gassen vidre ud nu, men kan da godt være at den lukker til når der kommer en smule tryk på.. synes bare det lyder mystisk...

Titel:
Mener at garrett ct20 er med vacun styret wastegate

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time